וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גיא לוזון המועמד המוביל אם יוסי אבוקסיס יעזוב לנבחרת

למאמן מכבי חיפה לשעבר אין הצעות אטרקטיביות כרגע, בשכונה כבר העבירו לו מסרים. אפשרות נוספת היא להמשיך עם אורי גוטמן ויעקב אסייג. מורי: "אנחנו בסדר, אם לא בתוצאות אז בגישה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ספק אם בבני יהודה באמת התרגשו מההפסד אמש (שבת) 2:0 למכבי תל אביב. מבחינת הזהובים העונה הסתיימה כבר לפני מספר מחזורים וכל נקודה נוספת היא בונוס. "היום היה לנו משחק פחות טוב", הודה דן מורי בסיום. "אני כן יכול להגיד שאנחנו רוצים לתת פייט לכל קבוצה עד סוף העונה ותראו קבוצה עקשנית על המגרש בשאר הפלייאוף. בשבוע הבא יש משחק חשוב גם לליגה וגם לנו ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

מורי הוסיף: "אנחנו כל הזמן אומרים, יש לנו קבוצה צעירה של הרבה מושאלים ויש פה הרבה שחקנים שרוצים להתקדם. אנחנו מתאמנים הכי טוב שיש ורוצים להיות הכי מקצוענים שאפשר, גם אם זה לא יעזור לנו בטבלה. אני חושב שזו במה טובה לכולם פה, עבדנו בשביל זה כל העונה. בפלייאוף זה משהו אחר, כל משחק קובע גם לנו וגם לקבוצות אחרות וזה סוג של מבחן עבורנו. עד עכשיו אני חושב שאנחנו בסדר גמור, אם לא בתוצאות לפחות בגישה. אני מבטיח לאוהדי בית"ר שבשבוע הבא נילחם מול באר שבע ולהיפך, גם נעשה את זה מול בית"ר".

המטרה של בני יהודה עד סיום העונה, כמו שמורי אמר, היא להציג כדורגל חיובי ולתכנן את העונה הבאה. מורי עצמו ייצא בשבוע הבא לניתוח בקע והמשחק מול הפועל באר שבע שיהיה האחרון עבורו העונה. לקבוצה יש אופציה על הבלם, לו העבירה מסר שהיא מעוניינת בו גם בעונה הבאה.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה

שחקן בני יהודה, דן מורי. סוכנות ג'יני
בני יהודה לא תוותר. מורי/סוכנות ג'יני

מעבר לזה, במועדון עדיין ממתינים להתאחדות ולאפשרות שיוסי אבוקסיס יהיה מאמן הנבחרת הבא. אם זה אכן יקרה, בני יהודה העבירה כבר מסרים לגיא לוזון לקראת העונה הבאה ומעוניינת בו כמחליף של אבוקסיס, אם וכאשר יעזוב. לוזון, שאימן את הזהובים כשנתיים לפני עשור הפך למועמד המוביל, בין היתר בזכות השנים המוצלחות שלו במועדון. כרגע, לא נראה שלמאמן מכבי חיפה לשעבר יש הצעות אטרקטביות מלבד האופציה בבני יהודה. עוד אפשרות שנשקלת למקרה שאבוקסיס יעזוב היא להמשיך עם הצוות המקצועי הקיים, הכולל את אורי גוטמן ואת יעקב אסייג.

בני יהודה תנסה לשמור על הקשר המצוין עם מכבי תל אביב ומבחינתה כל השחקנים המושאלים מהצהובים העונה אמורים להמשיך גם בעונה ללא קשר לזהות המאמן. כידוע, בין הבעלים ברק אברמוב לעו"ד מורן מאירי, מהבכירים במכבי תל אביב, ישנו קשר הדוק ובשכונה מאמינים כי בזכותם, כל המושאלים הנוכחיים ואולי מושאלים נוספים ישחקו בכתום בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא לוזון מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
קאמבק לשכונה? לוזון בקדנציה הקודמת בבני יהודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully