וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו וג'קסון חוזרים מול הפועל ירושלים: "מבאס לשבת בצד"

מכבי תל אביב רוצה להשלים סוויפ עונתי מול הקבוצה של עודד קטש. ג'קסון: "צריכים לעשות מה שעשינו מולם בפעם הקודמת", נבן ספאחיה: "לא מבינים מדוע אנחנו משחקים כל כך גרוע בבית"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים עם נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב, עמי ביטון. ברני ארדוב
נפגשים שוב. ספאחיה וקטש/ברני ארדוב

אחרי שני ניצחונות ליגה בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב תנסה להתאושש דווקא על חשבון הפועל ירושלים, אותה תארח מחר (ראשון) במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. הצהובים ניצחו במפגש הקודם, שהיה בסך הכול המשחק השני של עודד קטש על הקווים אצל האלופה, אך מאז גברו רק על נועלות הטבלה עירוני נהריה ומכבי חיפה. מנגד, ירושלים ניצחה מאז ארבעה מחמשת משחקיה וכמעט הבטיחה סופית את הביתיות בפלייאוף. בקבוצה מהבירה היו מרוצים מהחיבור ומהרוח שהציגו השחקנים נגד הפועל חולון במשחק הקודם, ומקווים להמשיך במומנטן ולהשיג ניצחון ראשון העונה נגד הצהובים.

מכבי תל אביב תקבל בחזרה את פייר ג'קסון ואת ג'ון דיברתולומאו שהתאוששו מפציעות, וייאלצו להסתדר ללא ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי שלא נרשמו למשחק. הקבוצה של נבן ספאחיה לא הצליחה לנצל את ההזדמנות לעלות למקום הראשון בעקבות תקופה פחות טובה של המוליכה הפועל חולון, והיו עסוקים בעיקר בדיבורים ובתוכניות לקראת העונה הבאה. עם זאת, בקבוצה מאמינים כי במשחק יוקרתי נגד הפועל ירושלים יוכלו להציג שוב יכולת טובה יותר ולהשיג סוויפ עונתי על חשבון היריבה.

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמח לחזור. פייר ג'קסון/יוסי ציפקיס

"היה מבאס", אמר פייר ג'קסון על התקופה בה לא שיחק, "באתי לשחק וזו בערך הפעם הראשונה העונה שישבתי בחוץ. כל אחד שיושב בחוץ הופך להיות המפתח וברור שגם אני התגעגעתי, לא כיף לשבת בצד. הבריאות חשובה ואני מנסה לחזור ל-100%. היה לנו הרבה זמן כדי לחשוב מה השתבש בעבר. היו לנו שני משחקים קשים בשבועות האחרונים, זה זמן טוב להיות ביחד ולהתאמן. אנחנו צריכים לעשות מה שעשינו מולם בפעם הקודמת, ברור שהאוהדים עזרו לנו מאוד".

"לדעתי ניצלנו טוב את הזמן, היו לנו מספיק אימונים ומספיק מנוחה. בילינו יותר זמן ביחד", הוסיף נבן ספאחיה. "כבר אמרתי שבעיה מרכזית מבחינתנו הייתה היעדר המשכיות עם אותו סגל. עכשיו אנחנו מתאמנים באותה צורה עם החוק הרוסי ובואו נראה מה הצלחנו לעשות עם זה. זה די מסתורין עבורנו מדוע אנחנו משחקים כל כך גרוע בבית. גם במשחקים בהם הפסדנו בחוץ שיחקנו יותר טוב מאשר בחמשת ההפסדים כאן בליגה. אנחנו עדיין עובדים קשה, השחקנים מציגים גישה טובה וזו הדרך היחידה לצאת מהמצב הזה".

על חזרתם של ג'קסון ודיברתולומאו אמר המאמן: "קשה לשחק בלי שני גארדים, במיוחד כי לקבוצה הזאת יש רק רכז אחד - פייר ג'קסון. ראינו מול גליל כמה סבלנו מעניינים של קבלת החלטות. אלה החיים, אתה אף פעם לא יודע מי יהיה פצוע ומי יהיה בריא. עכשיו יהיו לנו עוד שני שחקנים בסגל ואני מקווה שזה יעזור לנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully