וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ונאפולי נערכות לקרב על האליפות: מרטנס ודיבאלה יסופסלו?

האלופה תארח את סגניתה בראשון (21:45) אחרי שהפער בפסגה קוזז לארבע נקודות. ארקדיוש מיליק עשוי להחליף בחוד את מלך השערים של האורחים, מאוריציו סארי אסר להגיד את המילה יובנטוס

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית יימשך ביום ראשון כשבמוקד יעמוד משחק העונה שבו תארח יובנטוס האלופה את נאפולי הטוענת לכתר כשבין השתיים מפרידות ארבע נקודות. אינטר המאכזבת תתארח אצל קייבו, לאציו תמשיך בקרב על ליגת האלופות עם משחק ביתי מול סמפדוריה.

גונסאלו היגואין יובנטוס כובש מול נאפולי. רויטרס
שוב יכבוש מול האקסית? היגואין/רויטרס

יובנטוס - נאפולי (21:45)

איטליה מתמרקת לקראת משחק העונה האמיתי שבו נאפולי תנסה לשבור את שלטונה המוחלט של הגברת הזקנה שזכתה באליפות בשש העונות האחרונות. המשחק הזה קיבל טוויסט מעניין כאשר יובה איבדה במפתיע שתי נקודות מול קרוטונה במחזור הקודם בעוד שנאפולי ניצחה 2:4 את אודינזה וצימקה את הפער בפסגה לארבע נקודות כשנותרו חמישה מחזורים ו-15 נקודות בקופה.

עד כמה המשחק הזה חשוב לנאפולי? ובכן, על פי דיווחים באיטליה מאמן הפרטנופי מאוריציו סארי אסר על שחקניו להגיד את המילה יובנטוס עד המשחק הזה כאקט פסיכולוגי שעשוי לסייע לשחקנים להתמודד עם הלחץ במשחק הזה. אגב, בקאלציו מרקטו טוענים שסארי מתכנן הפתעה בהרכב שלו ועשוי לפתוח עם ארקדיוש מיליק בחוד על חשבונו של דריס מרטנס הבלגי שכבש 17 שערי ליגה העונה. מנגד, גם מאסימיליאנו אלגרי עשוי לספסל את כוכב ההתקפה פאולו דיבאלה שמציג יכולת חלשה העונה ואלגרי רוצה שחקן פיזי יותר שיתמודד עם הבלמים של נאפולי. מי שבטוח יפתח הוא גונסאלו היגואין כוכב נאפולי לשעבר שהכריע את המשחק הקודם עם 0:1 כואב שהנחיל לנאפוליטנים בסאו פאולו. האם הוא שוב יכבוש מול האקסית?

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה חוגג. רויטרס
רוצה לשמור על המקום הרביעי. אימובילה/רויטרס

לאציו - סמפדוריה (16:00)

לאציו חטפה אומנם מפלה לא צפויה בליגה האירופית, אך בעונה הבאה יש לנשרים סיכוי מצוין לחזור לליגת האלופות. אחרי ה-3:4 הדרמטי מול פיורנטינה במחזור הקודם המארחים חייבים לנצח כדי לשמור על המקום הרביעי כשאינטר אורבת עם פיגור של נקודה במקום החמישי. סמפדוריה מצידה נאבקת על המקום בליגה האירופית והיא רחוקה רק שלוש נקודות ממילאן השלישית. לאציו ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות כשבפעם הקודמת שהיא אירחה את סמפדוריה היא מחצה אותה 3:7 באחד המשחקים המשוגעים שנראו באיטליה בשנים האחרונות.

קייבו - אינטר (16:00)

הנראזורי המאכזבים קטעו רצף של שלושה משחקים ללא שער אחד לרפואה עם 0:4 על קליארי במחזור הקודם אך לאציו כבר עקפה אותם בדרך למקום הרביעי וכל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להרחיק עוד יותר את הקבוצה מארבע הגדולות. לצערה של אינטר המשחק הזה חשוב מאוד גם למארחים שרחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום. קייבו שיחקה זהיר מאוד והוציאה 0:0 בשני המשחקים האחרונים, אך במפגש שלה מול אינטר בסיבוב הקודם היא הובסה 5:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully