וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה צפוי להודיע על עזיבה אחרי גמר הגביע, ואלוורדה בלחץ

הקשר האגדי יודיע על החלטתו אחרי המפגש מול סביליה. דיווח: המאמן ספג ביקורת אחרי התבוסה ברומא והפסד הערב עלול לעלות לו במשרתו, וגם: גובה המענקים שיקבלו השחקנים על זכייה בדאבל

one

ברצלונה עדיין לא התאוששה לגמרי מטראומת ההדחה המשפילה מליגת האלופות אך הערב (22:30) הקבוצה של ואלוורדה יכולה לעשות צעד גדול לקראת זכייה בדאבל כשתפגוש בגמר הגביע במטרופוליטנו החדש של אתלטיקו את סביליה של מונטלה. אולם, אוהדי בארסה במתח יותר ממה שיקרה לאחר המשחק מאשר במהלכו, כאשר אנדרס אינייסטה הקשר האגדי של הקבוצה צפוי להודיע לאחר המשחק באופן רשמי שהוא עוזב את בארסה בעונה הבאה, כנראה לטובת חתימה באחת מהקבוצות בליגה הסינית.

עוד בנושא:

פיליפה קוטיניו: "הגעתי לברצלונה כדי לשחק בגמרים ולזכות בתארים"
לואיס אנריקה הצטרף לרשימת המועמדים להחליף את ארסן ונגר בארסנל

אנדרס אינייסטה ברצלונה מול ולנסיה. רויטרס
יודיע שהוא עוזב? אנדרס אינייסטה/רויטרס

מי שעוד עשוי לעזוב את בארסה בתום העונה אם הקבוצה לא תזכה היום בגביע הוא המאמן ארנסטו ואלוורדה, כך על פי דיווחים שמגיעים מספרד. ואלוורדה מוליך את בארסה אומנם לזכייה מרשימה מאוד באליפות, אך ה-3:0 מול רומא באלופות יושב עדיין חזק אצל ראשי המועדון כשעל פי הדיווחים המאמן סופג מאז ביקורת קשה על כך שהוא לא ביצע רוטציה במשחק הליגה שנערך שלושה ימים לפני כן מול לגאנס. משחק שבו ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי ואנדרס אינייסטה אומנם קיבלו מנוחה, אך מסי (שכבש שלושער), סוארס, ראקיטיץ' ופיקה שיחקו 90 דקות. זו אולי גם הסיבה שמסי, סוארס, ג'ורדי אלבה ואומטיטי קיבלו מנוחה במשחק הליגה האחרון שבו בארסה סיימה ב-2:2 עם סלטה ויגו.

אגב, ב-MD מדווחים שברצלונה לא תחגוג באופן רשמי אם תזכה הלילה בגביע וחגיגות יהיו רק אם וכאשר הקבוצה תשלים את זכייתה בדאבל. מי שכן יחגגו ניצחון הלילה יהיו השחקנים, כשעל פי הדיווח כל אחד מהם יקבל מענק של מיליון יורו אם הקבוצה תזכה בדאבל, כשהאליפות כבר מונחת בכיס של הקטלאנים. אפרופו חגיגות, אחד שמאוד אוהב לחגוג מול סביליה הוא ליאונל מסי שכבש מול האנדלוסים 30 שערים ב-32 מפגשים מול והוסיף גם 13 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully