וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו: "הגעתי לברצלונה כדי לשחק בגמרים ולזכות בתארים"

הברזילאי דיבר לקראת גמר גביע המלך נגד סביליה (שבת, 22:30, ספ' 1): "סביליה קבוצה מעולה וזה לא יהיה קל". ראקיטיץ' כשיר וצפוי לפתוח בקישור יחד עם בוסקטס ואינייסטה

one

אחרי שהודחה מליגת האלופות, ברצלונה רוצה להחזיר את השמחה והיא תוכל לעשות זאת מחר (שבת, 22:30, שידור בספורט 1) כשתפגוש את סביליה בגמר גביע המלך באצטדיונה של אתלטיקו מדריד, הוונדה מטרופוליטנו. הקטלאנים רוצים לסיים את העונה עם דאבל, להשיג גביע 30 בהיסטוריה ורביעי ברציפות, אך מולם מגיעים האנדלוסים שרוצים לשמח את אוהדיהם עם הנפה שישית אחרי שזכו בתואר בפעם האחרונה בשנת 2010.

החדשות הגדולות מבחינת בארסה הגיעו מכיוונו של הקשר הקרואטי איבן ראקיטיץ', ששבר אצבע במשחק מול רומא בליגת האלופות אך יהיה כשיר, כמו גם אנדרס אינייסטהוסרג'יו בוסקטס, שקיבלו מנוחה במשחק הליגה האחרון נגד סלטה ויגו. ההתקפה של ארנסטו ואלוורדה תורכב מפיליפה קוטיניו, לואיס סוארס וכמובן ליאונל מסי, כשעוסמאן דמבלה ימתין על הספסל. ככל הנראה יהיה מדובר במשחק גביע אחרון של אינייסטה במדי הבלאוגרנה, שכן הקשר הוותיק נוטה לעזוב בקיץ, ככל הנראה לטובת קבוצה מסין.

עוד בנושא:

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
התאושש בזמן. איבן ראקיטיץ'/רויטרס

פיליפה קוטיניו אמר לקראת ההתמודות: "הגעתי כדי לשחק במשחקים כאלה ולזכות בתארים, זה תמיד מרגש לשחק בגמר ואני רוצה לעזור לקבוצה. סביליה קבוצה מעולה, היא הקשתה עלינו מאוד בליגה וראינו מה היא יכולה לעשות גם בליגת האלופות. זה לא יהיה קל". סביליה, מצדה, מגיעה אחרי שלא ניצחה שמונה משחקים רצופים בכל המסגרות והיא נמצאות במקום השביעי בטבלה ועלולה לאבד את הכרטיס לליגה האירופית, מה שהופך את הגביע לקריטי עבורה שכן היא יכולה להגיע דרכו למסגרת האירופית. מלך ספרד יגיע למשחק יחד עם עוד 67 אלף אוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully