וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה חיובית בין מכבי פתח תקוה לשרון מימר ורומאריו פירס

19.4.2018 / 19:56

במועדון נפגשו עם סוכנם של השניים, שצפויים לסגור בימים הקרובים. המאמן זומן לפגישה נוספת. הקשר שסיכם עקרונית יחתום לשנתיים. סיבוק ובריק צפויים לפתוח מול מכבי חיפה

צילום מסך

פגישה חיובית התקיימה בין שרון מימר וסוכנו אבי נימני לבין ראשי מכבי פתח תקוה. כפי שפרסמנו, הצדדים ערכו אתמול (רביעי) פגישה ראשונית על מנת לנסות ולהגיע לסיכום. בפגישה התגלעו פערים קטנים ושני הצדדים מאמינים כי ניתן יהיה לסגור את העסקה בשבוע הבא. לגבי הסגל לעונה הבאה, מימר ואבי לוזון סיכמו את רוב הפרטים: המטרה היא לשחרר את כל הזרים מלבד תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ורומאריו פירס ולצרף קשר 50/50 וחלוץ זרים.

נימני מייצג גם את פירס, שקיבל הצעה רשמית לעונה השניה אחרי שכבר סיכם לעונה הבאה. המטרה היא לנסות ולעקוף את בעיית המס שנוצרה, משום שבעונה השניה פתח תקוה תצטרך לשלם עליו מס מלא. פירס שנפצע בשבת ייעדר לפחות כשבועיים בעקבות קרע ברצועה הצדית, כך שלא ברור האם יחזור לשחק העונה או שיוכל לחזור לקראת המחזור האחרון של העונה. לקראת מכבי חיפה, מימר מתכנן שני שינויים בהרכב: תומאש סיבוק יחליף את ז'והאן מרסיאל שנפצע וישחק לצד עידן אהדנני. את פירס יחליף יניב בריק. תאי בריבו צפוי להמשיך ולפתוח בחוד ההתקפה, כשלירוי צעירי, לידור כהן ומנור סולומון ישחקו מאחוריו.

עוד בנושא:

ניסיון לשדך ללידור כהן קבוצה בבלגיה. מגבו ושבתאי בדרך החוצה
מתקרבים לחוזה: מכבי פתח תקוה תיפגש עם מימר ופירס. שני זרים יצטרפו
ליגת העל: בני סכנין ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2

רומאריו פירס, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יש התקדמות. רומאריו פירס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully