וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הסתפקה ב-1:1 מול סלטה, חטאפה במאבק על אירופה

המדורגת רביעית השיגה נקודה אחרי שני הפסדים, כשסנטי מינה כבש ראשון (59) ומקסי גומס (63) השווה עבור המארחת בנגיחה. חטאפה במקום השמיני אחרי 0:1 על אייבר, דפור קרובה לירידה

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 בין סלטה ויגו לוולנסיה

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם 0:0 בין לגאנס לדפורטיבו לה קורוניה, שעשתה עוד צעד לעבר הירידה הבלתי נמנעת. ולנסיה הרביעית סיימה ב-1:1 מול סלטה ויגו וחטאפה נכנסה למאבק על אירופה עם 0:1 בחוץ על אייבר.

מקסי גומס שחקן סלטה ויגו. GettyImages
הציל נקודה לסלטה. מקסי גומס/GettyImages

סלטה ויגו - ולנסיה 1:1

המדורגת רביעית נמנעה מהפסד שלישי ברציפות וחזרה עם נקודה מאצטדיון בלאידוס. ולנסיה נאלצה להסתדר ללא חוסה גאיה ודני פארחו המורחקים, אבל סנטי מינה הפציץ פנימה והעלה אותה ליתרון בדקה ה-59 עם ה-12 שלו בליגה העונה. סלטה ויגו, שחסרה את מלך שעריה יאגו אספס הפצוע, קיבלה את השוויון מסגנו מקסי גומס האורוגוואי, שנגח את ה-13 שלו בדקה ה-63 אחרי כדור חופשי של דניאל ואס. ולנסיה נותרה מרחק שתי נקודות מריאל השלישית, סלטה מתרחקת מהכרטיסים לאירופה.

לגאנס - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

הקבוצה של קלרנס סיידורף אמנם רשמה משחק רביעי ללא הפסד, אך במקביל איבדה שתי נקודות חשובות כשהדבר מרחיק אותה מההישארות בליגה הספרדית הבכירה גם בעונה הבאה. במהלך המשחק שתי הקבוצות הרבו להחמיץ ולא זכו להפגיש את הכדור עם הרשת. לוקאס פרס היה המחמיצן הראשי של דפור.

צפו בתקציר

one

אייבר - חטאפה 1:0

ניצחון שלישי ברציפות לחבורה של חוסה בורדלאס, שנצמדה לסביליה השביעית ונמצאת חזק במאבק על אירופה. האורוגוואי מתיאס אוליברה חגג שער ראשון בקריירה עם נגיחה בדקה ה-23 אחרי הרמה של פייסל פאז'ר והכריע את המשחק. אייבר עם משחק בית שלישי ברציפות ללא שער.

צפו בתקציר

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully