וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הביסה את ספאל 0:3, בנבנטו הביכה את מילאן בחוץ

הג'לארוסי הסתדרו ללא דה רוסי, פלורנצי ודז'קו וניצחו מעצמי של ויצ'ארי (33), נאינגולן (52) ושיק (59), לפני חצי גמר האלופות. נועלת הטבלה ניצחה לראשונה העונה בחוץ, 0:1 בסן סירו

שחקני רומא חוגגים עם ראג'ה נאינגולן (משמאל). רויטרס
מוכנים לביקור באנפילד. שחקני רומא חוגגים עם ראג'ה נאינגולן/רויטרס

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם ניצחון החוץ של רומא המדורגת שלישית - 0:3 במגרשה של ספאל מהתחתית. ססואולו התקרבה להישארות עם 0:1 על פיורנטינה, מילאן הובכה עם 1:0 ביתי לבנבנטו.

פטריק שיק שחקן רומא חוגג שער. רויטרס
חיכה זמן רב לשער הליגה הראשון. פטריק שיק/רויטרס

ספאל - רומא 3:0

שלושה ימים לפני המפגש הראשון באנפילד מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, הג'אלורוסי ערכו ניסוי כלים מוצלח ושמרו על המקום השלישי בליגה. אוזביו די פרנצ'סקו העניק מנוחה לכמה שחקני הרכב, ביניהם הקפטן דניאלה דה רוסי, אלסנדרו פלורנצי ואדין דז'קו, אך גם בלעדיהם ניצחה רומא את קבוצת התחתית של ספאל, לה נקטע רצף מוזר של שש תוצאות תיקו ושמונה משחקים ללא הפסד. הבלם פרנצ'סקו ויצ'ארי כבש שער עצמי בדקה ה-33 וסידר יתרון לאורחת, שהבטיחה ניצחון לאחר ההפסקה עם טיל של ראג'ה נאינגולן בימין (52) ונגיחה של פטריק שיק (59). הצ'כי שהרשים במדי סמפדוריה בעונה שעברה, חגג את שער הליגה הראשון שלו במדי רומא, באיום ה-23 שלו. רומא תסגור עוד שבוע במקומות המובילים לליגת האלופות, ספאל עשויה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בריאן דאבו שחקן פיורנטינה מורחק. GettyImages
ההרחקה שלו סיבכה את פיורנטינה. בריאן דאבו/GettyImages

ססואולו - פיורנטינה 0:1

המארחת התקרבה להישארות בזכות ניצחון ביתי ראשון אי פעם על פיורנטינה ומשחק שמיני ללא הפסד. בריאן דאבו ספג צהוב שני כבר בדקה ה-30 וסיבך את המשחק עבור פיורנטינה, ובדקה ה-41 מתאו פוליטאנו הנהדר העניש עם בעיטה מסובבת ברגל שמאל . שער שמיני העונה של הקשר בן ה-24, והחמישי בשלושת השבועות האחרונים. ססואולו רחוקה תשע נקודות מהקו האדום, האורחת נותרה במקום התשיעי עם הפסד שני ברציפות.

שחקן בנבנטו שייק דיאבטה. GettyImages
ייפרדו מהליגה כבר בשבת? שייק דיאבטה מבנבנטו/GettyImages

מילאן - בנבנטו 1:0

בסיבוב הקודם השיגה נועלת הטבלה נקודת סריה א' היסטורית מול הרוסונרי, לאחר שהשוער אלברטו בריניולי קבע 2:2 בתוספת הזמן. זה היה המשחק הראשון של ג'נארו גאטוזו על הקווים והתוצאה המביכה עוד התקבלה איכשהו בהבנה, אבל הפסד בסן סירו לאותה בנבנטו - שהוא הראשון שלה בחוץ העונה - הוא כבר סיפור אחר. אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, המילאנזים רשמו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והם עלולים לאבד את המקום השישי לאטאלנטה בסיום המחזור. פייטרו למלו כבש את שער הניצחון היוקרתי (29), חבריו שמרו על התוצאה גם לאחר הרחקתו של שייק דיאבטה בצהוב שני (80) והאורחים הצליחו לדחות במחזור נוסף את הירידה שלהם לליגת המשנה.

שחקן מילאן פטריק קוטרונה. GettyImages
מילאן ממשיכה לאכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully