וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "הרמתי את הסטנדרטים שלי כדי להילחם על מקום בהרכב"

אחרי שפתח ב-11 בשני המחזורים האחרונים, הקשר התראיין לאתר הרשמי של ברייטון: "שחקנים אחרים הוכיחו את עצמם כשהייתי פצוע, רוצה לגרום למאמן להתלבט". על הקבוצה: "בכיוון הנכון"

שחקן ברייטון בירם כיאל, שחקן טוטנהאם כריסטיאן אריקסן. רויטרס
"גאים בנקודה". כיאל מול אריקסן מטוטנהאם/רויטרס

אחרי שפתח את העונה עם פציעה והתקשה למצוא דקות משחק שחזר, בירם כיאל מקבל לאחרונה מקום יותר ויותר משמעותי בברייטון. ביום שלישי הוא פתח בפעם השישית העונה בליגה בהרכב השחפים, ב-1:1 מול טוטנהאם, והיום (חמישי) העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון.

"אני משקיע הרבה כי זה משהו שאני נהנה לעשות עבור הקבוצה", אמר קשר נבחרת ישראל, "זה מיוחד עבורי. היה נהדר להשיג נקודה נגד קבוצה מהטופ. זה הגיע לנו, עבדנו קשה. היינו מודעים לאיכויות של טוטנהאם, בעיקר בהתקפה, והצלחנו להשיג את הנקודה שהיינו צריכים כי היינו מאוד מאורגנים ומחוייבים, כך שהיינו גאים בעצמנו בסיום. העבודה שלנו עוד לא הסתיימה, אבל אנחנו בדרך לכיוון הנכון".

על כושרו האישי: "בהתחלה ניסיתי להוכיח את עצמי במשחקי הגביע, ואז שיחקתי טוב נגד אברטון בליגה. אני רק יכול לגרום למאמן להתלבט. שחקנים אחרים כמו דייל סטיבנס ודייבי פרופר הוכיחו את עצמם כשהייתי פצוע, וזה משפר את המשחק שלי כי נאלצתי להרים את הסטנדרטים שלי ולתת כל מה שיש לי".

עוד בנושא

בתום דו קרב מהנקודה הלבנה: מונס דאבור עלה לגמר הגביע האוסטרי
מלך הליגיונרים: מונס דאבור הפך השבוע לשיאן השערים הישראלי בחו"ל
הספורטאי הישראלי האהוב עליי: פרויקט מיוחד ליום העצמאות

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully