וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דו קרב מהנקודה הלבנה: מונס דאבור עלה לגמר הגביע האוסטרי

חלוץ רד בול זלצבורג נכנס בדקה ה-76, ראה את מטרבורג מחטיאה פנדל בזמן החוקי וחגג עם חבריו 0:3 בבעיטות ההכרעה אחרי 0:0 ב-120 דקות. 90 דקות לביברס נאתכו בניצחון צסק"א מוסקבה

מונס דאבור חוגג עם שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
עוד ערב מוצלח לדאבור ולזלצבורג/רויטרס

התקופה המוצלחת של מונס דאבור נמשכה הערב (רביעי) עם העפלה לגמר הגביע האוסטרי. חלוץ רד בול זלצבורג עלה מהספסל בדקה ה-76 בחצי הגמר מול מטרבורג אך לא הצליח לעזור לחבריו למצוא את הרשת. למזלם, היריבה החמיצה הזדמנות אדירה כשלא ניצלה פנדל שקיבלה בדקה ה-83, ושתי הקבוצות הלכו להארכה. אחרי עוד חצי שעה נטולת שערים, מטרבורג המשיכה את תצוגת האימים שלה מהנקודה הלבנה כשהחטיאה את כל שלוש הבעיטות שלה בדו קרב הפנדלים. ואלון ברישה, אנדרה רמאליו ושטפן ליינר דייקו עבור זלצבורג, שעלתה לגמר החמישי שלה ברציפות (ניצחה בארבעת הקודמים). בנוסף, קבוצתו של דאבור קרובה מאוד להבטחת אליפות חמישית ברצף (מוליכה את הטבלה בשמונה הפרש) ותתמודד מול מארסיי בחצי גמר הליגה האירופית.

* ביברס נאתכו פתח ושיחק 90 דקות ב-0:3 של צסק"א מוסקבה על אמקאר בליגה הרוסית.

* קני סייף פתח ושיחק 90 דקות אבל לא הצליח לעזור לאנדרלכט להימנע מהפסד 2:1 לאסטנדארד ליאז', במסגרת המחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בבלגיה. קשר נבחרת ארצות הברית ספג כרטיס צהוב בדקה ה-84 (הראשון שלו העונה בליגה).

עוד בנושא

מלך הליגיונרים: מונס דאבור הפך השבוע לשיאן השערים הישראלי בחו"ל
נועם גרשוני הדליק משואה ואמר: "שווה להיפצע עבור המדינה שלנו"
יעקב שחר: "מאחל יום עצמאות שמח, אושר ושלווה לכולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully