וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "שחקנים גדולים תמיד מותקפים כי השם שלהם מוכר עיתונים"

חלוץ ריאל מדריד התראיין בבריטניה והתייחס בביטול לטענות על רמת המשחק שלו העונה: "מבקרים אותי גם כשאני משחק טוב". על היחסים עם רונאלדו: "אנחנו חברים אך לא יוצאים לבלות יחד"

one

קארים בנזמה ספג העונה לא מעט ביקורות על כושר ההבקעה הירוד שלו. הצרפתי הבקיע רק חמישה שערי ליגה ב-26 הופעות. במקביל מתפרסמות לא מעט ידיעות כי ריאל מתכוונת להיפרד ממנו בסוף העונה ולצרף במקומו את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן או את הארי קיין מטוטנהאם. כעת בנזמה החליט להשיב אש.

בראיון בבריטניה סגר החלוץ חשבון עם מבקריו ואמר: "השחקנים הגדולים באמת תמיד סופגים ביקורת כי השם שלהם עוזר למכור עיתונים. אם היה לי משחק רע אני בעצמי יודע את זה. אני לא צריך שהעיתונות תיידע אותי על כך. אני תמיד משחק על מנת לעזור לקבוצה שלי ולא אכפת לי אם השם שלי נמצא בעיתון או לא. עבורי אין לזה שום משמעות".

בנזמה המשיך ותקף: "אני לא אוהב את זה שמבקרים אותי גם כשאני לא משחק טוב. מי שמגיע למגרש בשביל לשרוק לי בוז, שישרוק. אני לא הולך לשנות את דעתם". בנזמה התייחס גם למערכת היחסים בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל ואמר: "כולנו חברים. אבל אני לא יכול להגיד שאנחנו יוצאים לבלות יחד. אנחנו חברים בעבודה".

עוד בנושא
זלאטן איברהימוביץ' ממשיך בקמפיין: "מונדיאל בלעדיי זה לא מונדיאל"
דיווח: מינו ראיולה הציע את פול פוגבה לפ.ס.ז', גם ברצלונה וריאל מדריד בתמונה
מולר אחרי העלייה לגמר הגביע: "זו הייתה פרסומת לכדורגל גרמני"

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
"שימשיכו לשרוק בו". בנזמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully