וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי: "איקרדי כבש 25 שערים? במקומו לא הייתי מרוצה"

החלוץ הארגנטיני של אינטר קבע שיא כיבושים אישי בליגה האיטלקית בניצחון המוחץ 0:4 על קליארי, אבל מאמנו ניצל את המעמד כדי לעקוץ אותו: "יש כאלו שאומרים שהוא סתם עומד ברחבה וכובש"

one

אחרי שלושה משחקים מאכזבים, אינטר שבה אמש (שלישי) למסלול הניצחונות. זאת לאחר שמחצה 0:4 את קליארי וטיפסה למקום השלישי בטבלה האיטלקית. מאורו איקרדי כבש את שערו ה-25 העונה בליגה והוא הראשון שעשה זאת במדי הנראזורי מאז זלאטן אבירהימוביץ' בעונת 2008/9 ורונאלדו הברזילאי בעונת 1997/8.

עם זאת, מאמנו לוצ'יאנו ספאלטי הכריז כי הוא מצפה להרבה יותר מהחלוץ ואמר: "נכון ש-25 שערים זה הרבה, אבל אני במקומו לא הייתי מרוצה. הוא למד להבין את המשחק של הקבוצה ולכן הוא נוגע הרבה הכדור. כל מי שאומר שאיקרדי סתם עומד ברחבה וכובש רק פוגע בו. אם הוא סתם היה עומד ברחבה אז למגנים היה קל מאוד נגדו. כשהוא חוזר אחורה נוצרים חללים שאותם הוא מסוגל לנצל כדי ליצור מצבים מסוכנים".

מאמן קליארי דייגו לופז התייצב בפני העיתונאים לאחר המשחק וניסה להסביר נתון מביך במיוחד של קבוצתו: אפס בעיטות לשער במהלך כל 90 הדקות. על כך אמר המאמן: "אין מה לעשות, אינטר פשוט גדולה עלינו".

עוד בנושא
איטליה: אינטר הביסה את קליארי 0:4 וחזרה לארבע הראשונות
מולר אחרי העלייה לגמר הגביע: "זו הייתה פרסומת לכדורגל גרמני"
גביע צרפתי: לז הרבייה עלתה לגמר עם 0:2 שאמבלי

מאורו איקרדי, שחקן אינטר. GettyImages
המאמן לא חגג את השיא שלו. איקרדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully