וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ ינחת בשישי וייפגש עם בן בסט. החלוץ הניח זר לזכר הנופלים

18.4.2018 / 8:18

בעלי הפועל חיפה יחבור לקבוצה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, חלק מהשחקנים לא פוסלים גם הצעות אחרות. החלוץ, תושב קרית חיים, ייצג את המועדון בטקס יום הזיכרון יחד עם שחקן קבוצת הנוער

קובי אליהו

הפועל חיפה זוכרת: קפטן הקבוצה, עדן בן בסט, ייצג אתמול (שלישי) את המועדון בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל שנערך בקריית חיים. לבן בסט הצטרף שחקן קבוצת הנוער ונבחרת הנוער אפיק קטן. השניים, תושבי קרית חיים, הניחו זר בשם המועדון באנדרטה לזכר הנופלים.

בעלי הקבוצה יואב כץ יחבור לקבוצה ביום שישי ויצפה במשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים. הוא ייפגש עם בן בסט ועם שחקנים נוספים, אם כי חלק מהם עדיין בוחנים הצעות אחרות. כפי שפרסמנו, לבן בסט יוצע חוזה לשנתיים. קריית שמונה גיששה אצל דור מלול וניסו קפילוטו. הראשון זוכה להתעיינות גם ממכבי חיפה, שמחפשת מגן ימני לעונה הבאה. "הפסדנו שתי נקודות בצורה אכזרית, אבל הרווחנו הרבה יותר מהמשחק הזה. הרווחנו כי למדנו לקח, למדנו שצריך לתת את השלישי, לדעת איך לעמוד בקרן", אמר אתמול קלינגר לשחקנים. הרווחנו גם את המשחק האדיר שלנו. צריך ללמוד לקחים מהדקות האחרונות. כל הכבוד, אני גאה בכם. הרווחנו הרבה יותר מאשר הפסדנו".

אוהדי הקבוצה ממשיכים לרכוש כרטיסים לקראת גמר הגביע ב-5 במאי. בחלוף 24 שעות ממועד תחילת מכירת הכרטיסים למשחק הגמר נמכרו 4,500 כרטיסים לאוהדי הפועל חיפה. בשלב זה המכירה למנויים בלבד כאשר כל מנוי זכאי לרכוש עד עשרה כרטיסים נוספים.

עוד בנושא

קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "הפסדנו שתי נקודות, אבל הרווחנו יותר"
עירוני קרית שמונה גיששה אצל ניסו קפילוטו ודור מלול מהפועל חיפה

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט מניח זכר לזכר הנופלים, יום הזיכרון 2018. גיא ניצני, אתר רשמי
בן בסט מניח זר, אתמול/אתר רשמי, גיא ניצני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully