וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מייק ג'יימס מסתלבט על מכבי ת"א, כדורגלן ננשך בספרד

אוהד פנה בטוויטר לכוכב פנאתינייקוס והציע לו להגיע, ג'יימס בתגובה: "מכבי כבר לא מועדון גדול". וגם: אנטולי טימושצ'וק מחפש עבודה, ניק קיריוס נענה לאתגר בטוויטר והאם יהיו דובים במונדיאל?

אתר רשמי

המשפחה הזו מאוד, אבל מאוד אוהבת את פ.ס.וו איינדהובן

יהיו דובים במונדיאל ברוסיה?

במשחק שנערך במסגרת הליגה השלישית ברוסיה השופט קיבל את כדור המשחק מ.. דוב. בתקושרת המקומית טוענים שהאירוע הביזארי הזה התקיים כהכנה להשתתפות של דובים בטקס הפתיחה של גביע העולם, לא מאמינים? תראו בעצמכם.

מייק ג'יימס מסתלבט על מכבי תל אביב

מייק ג'יימס רכזה של פנאתינייקוס כיכב פעם בליגה הלאומית במדי גליל עליון, אך הפך לכוכב גדול מאז והספיק גם לשחק בפיניקס מה-NBA העונה. אחד מהאוהדים של מכבי תל אביב ניצל את פעילותו של השחקן בטוויטר וצייץ: "מייק, מכבי היא עדיין קבוצה גדולה באירופה, אתה מכיר את הליגה הישראלית ובעונה הבאה פאו תשחק בפיב"א. תחשוב על זה".

התגובה של ג'יימס היתה מפתיעה כשצייץ: "מכבי כבר לא מועדון גדול, מצטער להגיד לך". בשרשור התגובות לציוץ הזה הוסיף ג'יימס "מי זכתה באליפות ישראל בעונה שעברה?". "אני רואה מה מכבי עשתה בעשר השנים האחרונות, כמו כולם. אם מכבי לא היתה בפלייאוף בארבע או חמש שנים האחרונות היא לא יכולה להיקרא מועדון גדול".

מייק ג'יימס מסתלבט

ניק קיריוס נענה לאתגר של טרול: "אשחק נגדך, שים כסף"

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
חמום מוח. קיריוס/AP

כבר חודשים ארוכים שטרול בטוויטר מציק לטניסאי ניק קיריוס וטוען שהוא יכול לנצח אותו. קיריוס האוסטרלי, המדורג 24 בעולם, נחשב לאחד הטניסאים הכישרוניים בעולם אבל גם לחמום מוח, וכנראה שאפשר להוציא אותו מהכלים בקלות, כי לפני כמה ימים קיריוס הסכים לאתגר של הסיני האלמוני. "שים כסף", כתב לו קיריוס, "על כמה אתה רוצה לשחק? אחרי ווימבלדון אני פנוי, קח זמן להתאמן". לא ברור עד כמה רציני קיריוס, אבל מאז הטניסאי משקיע לא מעט אנרגיה בהקנטות לסיני ולועג לו בפומבי.

עוד באותו נושא

עימות טוויטר בין קיריוס לוורדסקו, שחסם אותו

לכתבה המלאה

מה קורה לאנטולי טימושצ'וק

אנטולי טימושצ'וק, כדורגלן העבר של זניט סנט פטרסבורג ובאיירן מינכן, הרוויח סכומי כסף מרשימים מאוד במהלך הקריירה שלו. עם זאת כעת ברוסיה ובאוקראינה רבים תוהים האם טימושצ'וק הגיע למצב של פשיטת רגל שנה אחת בלבד לאחר שסיים את הקריירה שלו בקאיראט מקזחסטן. ברשת הופצה בימים האחרונים פנייה, כביכול מטעמו של טימושצ'וק המועסק כיום כמאמן בזניט, בה הוא מחפש פרנסה נוספת בתחום הכדורגל. רבים היו משוכנעים שמדובר בזיוף אך אשתו נדז'דה עימה הוא מצוי בהליכי גירושין סבורה כי בעלה אכן נקלע לקשיים כלכליים.

לדבריה: "אני משוכנעת שלא מדובר בזיוף. טוליק נפל קורבן לבורסה ברוסיה. אני חושבת שמדובר בחיפוש אחר הכנסה נוספת רגע לפני הקריסה. הוא מתחמק מתשלום מזונות, מנסה לדחות את הדיונים על חלוקת הרכוש. את ההון המשפחתי הוא השקיע בכלכלה הרוסית ועכשיו נראה שהעניינים לא כשורה".

אנטולי טימושצ'וק.
טימושצ'וק מחפש עבודה?

שחקן כדורגל ננשך באפו ונאלץ לעבור ניתוח

משחק בליגה הספרדית הנמוכה שבו התמודדו מולינאר וסון ורי הסתיים בצורה רעה מאוד ומסתורית. בזמן שהשופטים כבר שרקו לסיום המשחק והשחקנים היו בדרך למקלחות, דייגו רומרו מסאן ורי חטף נשיכה באפו שגרמה לו לפציעה רצינית ואילץ אותו לעבור ניתוח. אפיו של רומרו נפגע בצורה רצינית, אך המקרה הזה חמק מעיניהם של השופטים ולא ברור מי אחראי למעשה "סוארס" הזה.

נשיכה סוארס.
האף הפגוע של רומרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully