וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות טוויטר בין קיריוס לוורדסקו, שחסם אותו

האוסטרלי הגיב לחיכוכים בין קוקינאקיס לוורדסקו במהלך המשחק ביניהם: "ורדסקו בחור מריר ומתסוכל". הספרדי הגיב: "אם יש לך אומץ להעליב שחקנים אחרים, שיהיה לך האומץ לא למחוק את הציוץ"

הציוץ של ניק קיריוס נגד פרננדו ורדסקו. אתר רשמי
הציוץ המקורי של קיריוס/אתר רשמי

פרננדו ורדסקו וניק קיריוס החליפו היום (שלישי) עלבונות בטוויטר. אתמול, במהלך המשחק בין חברו של קיריוס תנאסי קוקינאקיס לוורדסקו בסיבוב השלישי של טורניר מיאמי התרחש עימות בין השניים. העימות החל כשוורדסקו החליף דברים עם אדם שישב ביציע מאחוריו ולטענתו הפריע לו כל הזמן. קוקינאקיס הגיב בצורה חריפה ואמר כי האדם הזה הוא אביו. השניים התווכחו ביניהם בזמן מנוחה בין משחקונים, במה שגלש לשפה מכוערת ומתובלת בלא מעט קללות.

בסופו של דבר ורדסקו ניצח 6:3, 4:6, 6:7 (4), אבל מי שהגיב להתרחשויות עוד במהלך המשחק היה לא אחר מאשר קיריוס, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מקווה ש-TK (תנאסי קוקינאקיס) ינצח במשחק הזה. ורדסקו הזה בחור מריר, בטח מתוסכל מאוד מכל ההצלחה שהייתה לו בעבר נגד אוסטרלים". ורדסקו, שהפסיד בששת המשחקים הקודמים שלו מול טניסאים אוסטרלים כולל פעמיים לקיריוס, הגיב לקיריוס, שהספיק למחוק את הציוץ: "אם יש לך את האומץ להעליב שחקן אחר בטוויטר, צריך שיהיה לך אומץ גם לא למחוק את הציוץ".

התגובה הזו העירה את קיריוס, שהגיב: "בכנות הייתי אומר את זה גם לפרננדו בפנים, הסיבה שמחקתי את הציוץ הקודם שלי הייתה שלא רציתי למשוך תשומת לב בלתי רצויה, אבל אני הולך להשאיר את זה כך עכשיו. תודה שחסמתי אותי בטוויטר, בטח בשביל זה נדרש הרבה אומץ". לאחר מכן המשיך ורדסקו וטען כי אותו אדם איתו התווכח ולטענתו היה זה שהפריע לו הוא אינו אביו של קוקינאקיס למרות שהאוסטרלי טען שכן.

הציוץ השני של קיריוס

ציוץ התגובה של ורדסקו

ורדסקו טוען כי האיש ביציע לא היה אביו של קוקינאקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully