וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד, בישל והחמיץ פנדל ב-2:6 של זלצבורג

אחרי העלייה לחצי גמר הליגה האירופית, מלך השערים באוסטריה השווה מול אדמירה את שיאו האישי והגיע ל-19 כיבושים. קבוצתו קרובה לאליפות. 0:1 לאנדרלכט של סייף על ברוז' של רפאלוב

צילום מסך

בווידאו: ניצן דמארי מתראיין לתוכנית "טוכמן וחמי"

מונס דאבור ממשיך להרעיד רשתות במדי רד בול זלצבורג. אחרי השער בקאמבק מול לאציו והעלייה לחצי גמר הליגה האירופית, החלוץ הישראלי העלה את מאזנו ל-19 שערים בליגה האוסטרית כשהבקיע את השערים האחרונים ב-2:6 של קבוצתו בחוץ על אדמירה ואקר. דאבור בישל את השלישי לאנוק אמוופו בדקה ה-36, כבש בעצמו את החמישי בדקה ה-60 והחמיץ פנדל בדקה ה-75, לפני שחתם את תוצאת המשחק שמונה דקות לסיום. דאבור מקדים בשלושה שערים את דניס אלאר בראש טבלת המבקיעים, כשבנוסף ל-19 בליגה (השווה את שיא הקריירה שלו מימיו בגראסהופרס) יש לו עוד שבעה באירופה. זלצבורג עם שמונה נקודות יתרון בפסגה האוסטרית, שישה מחזורים לתום העונה.

עוד בנושא:
מכבי חיפה גיששה אצל אלמוג כהן, דמי המעבר לא יהוו מכשול
אלי אלבז שיחק 85 דקות בתיקו "המפתיע" של אפולון סמירניס
ערן זהבי בישל, גוואנגז'ו הפסידה 2:1 לטיאנג'ין טדה

מונס דאבור עם ואלון ברישה שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
יכול לשבור שיא קריירה. מונס דאבור עם ואלון ברישה/רויטרס

משחק העונה של הליגה הבלגית, ובו הדרבי הישראלי בין קני סייף מאנדרלכט לבין ליאור רפאלוב מקלאב ברוז', הסתיים הערב (ראשון) בניצחון 0:1 של המארחת, שפתחה לחלוטין את מאבק האליפות. רפאלוב (61 דקות) תופקד כחלוץ אצל ברוז' וסייף (90) בכנף שמאל אצל אנדרלכט, שהכריעה את המשחק עם שער של הפולני לוקאש תאודורצ'יק בדקה ה-52. כעת יתרונה של ברוז' צומק לשלוש נקודות בלבד, ולסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים.

חלומות העלייה של אלמוג כהן ואינגולשטאדט נגוזו כמעט סופית היום (ראשון) בעקבות ה-1:1 הביתי מול נירנברג, סגנית מוליכת הבונדסליגה השנייה. קשר נבחרת ישראל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-64, 10 דקות לפני שאדם זרלאק השווה עבור האורחת ומנע מאינגולשטאדט המדורגת שביעית להתקרב למקום השלישי. כרגע הפער שלה מנירנברג השנייה עומד על תשע נקודות ומהולשטיין קיל השלישית על שבע, כשבקופה נותרו עוד 12 נקודות בלבד.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט גולש לרגלי אנריקו ולנטיני שחקן נירנברג. GettyImages
הסיכויים קלושים. אלמוג כהן/GettyImages

* ביברס נאתכו שוב שותף כמחליף במדי צסק"א מוסקבה, כשנכנס בדקה ה-67 וקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ מול אופה. צסק"א נותרה במקום החמישי, מרחק 10 נקודות מהמוליכה לוקומוטיב מוסקבה ושתי נקודות מקרסנודאר השלישית, הנמצאת במקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות, אך לנאתכו וחבריו משחק פחות.

* אחמד עאבד לא נכלל בסגל של גירסונספור, שניצחה 0:1 בבית את באליקשירספור בליגה הטורקית השנייה.

* טל בן חיים לא נכלל בסגל של ספרטה פראג, שאיבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 את משחק החוץ מול המוליכה הצ'כית ספרטה פראג.

* דקל קינן שיחק 90 דקות ב-1:1 של סינסינטי נגד בית לחם במחזור הרביעי בליגת ה-USL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully