וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את סמפדוריה, הפער בפסגה צמח ל-6 נק'

אחרי ההדחה הדרמטית מליגת האלופות, המוליכה נהנתה מה-0:0 של נאפולי מול מילאן ועשתה צעד משמעותי לעבר אליפות שישית ברציפות. רומא ולאציו נפרדו ב-0:0 בדרבי דלה קפיטלה

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית בישר הערב (ראשון) ככל הנראה על סוף מאבק האליפות, לאחר שיובנטוס הביסה 0:3 את סמפדוריה ופתחה פער של שש נקודות בפסגה בעקבות ה-0:0 של נאפולי אצל מילאן. לקינוח יתקיים הדרבי של רומא, בו לאציו תארח את רומא (21:45).

בנדיקט הובדס שחקן יובנטוס. רויטרס
הופעה שנייה, שער ראשון. בנדיקט הובדס/רויטרס

יובנטוס - סמפדוריה 0:3

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות למרות הקאמבק המזהיר במדריד, הגברת הזקנה יכולה להתנחם בצעד משמעותי לעבר אליפות שישית ברציפות. יובנטוס השיגה ניצחון 15 מתוך 16 משחקי הליגה האחרונים שלה (46 נקודות מתוך 48 האחרונות) וזה קרה בזכות שערים תוצרת יוצאי הבונדסליגה. דוגלאס קוסטה היה בתפקיד השף, כשהכין בדקה ה-45 למריו מנדז'וקיץ' שהמשיך מהאוויר פנימה, הרים לבנדיקט הובדס שרשם הופעה נדירה בהרכב ונגח לרשת את שערו הראשון בדקה ה-60 והשלים שלישיית אסיסטים עם בישול יפהפה לסמי חדירה בדקה ה-75. סמפדוריה היוותה תפאורה בלבד, ג'יג'י בופון והחברים מתקרבים לזכייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סמי חדירה שחקן יובנטוס. רויטרס
כבש העונה יותר מאינסינייה. סמי חדירה/רויטרס

מילאן - נאפולי 0:0

הצניחה של נאפולי נמשכת והערב היא רשמה משחק חוץ שלישי ללא ניצחון. תיקו שכולו הפסד עבור החבורה של מאוריציו סארי, שאיבדה אחיזה ביובנטוס ונראית כמי שתסיים כסגנית בפעם השנייה בתוך שלוש שנים. ארקדיוש מיליק היה יכול להכריע בתוספת הזמן כשהוא קיבל את הכדור לבדו מול ג'אנלואיג'י דונארומה, אבל השוער הדף לקרן. החמצה גדולה של הפולני, הצלה ענקית של השוער בהופעה ה-100 שלו בסרייה A. מילאן עצרה את רצף ההפסדים לנאפולי, שעמד על שלושה, ושמרה על פאר של שתי נקודות מפיורנטינה במסגרת המאבק על המקום השישי.

שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. רויטרס
דונארומה עוצר את מיליק בתוספת הזמן/רויטרס

לאציו - רומא 0:0

הדרבי דלה קפיטלה הסתיים ללא הכרעה ושערים, אחרי 90 דקות עצבניות ומעט אירועים. רומא הייתה יותר מסוכנת, אבל ברונו פרס בעט לקורה של לאציו בדקה ה-28, אדין דז'קו נגח למשקוף בדקה ה-91 ועוד לפני כן הבוסני סחט הדיפה מתומאס סטרקושה. סטפן ראדו מלאציו הורחק בצהוב שני בדקה ה-80 ובסופו של המשחק שתי הקבוצות נותרו צמודות במקומות 3 ו-4.

שחקן רומא, אדין דז'קו. רויטרס
דז'קו מאוכזב/רויטרס

פיורנטינה - ספאל 0:0

מאז מותו של דוידה אסטורי ב-4.3 פיורנטינה ניצחה את כל משחקיה ועמדה על מאזן של שישה ניצחונות ליגה רצופים. היום המאזן הזה הגיע לסופו עם 0:0 מפתיע עם ספאל, שנלחמת על חייה בליגה, ושמרה על רצף משלה כשהשיגה תוצאת תיקו חמישית רצופה. הויולה נמצאת במקום השביעי בטבלה עם 51 נקודות, נקודה פחות ממילאן שתשחק מאוחר יותר נגד נאפולי ונמצאת במקום שמוביל למוקדמות הליגה האירופית. ספאל במקום ה-17 עם 28 נקודות, נקודה יותר מקרוטונה שנמצאת במקום ממנו נושרים לליגת המשנה.

בולוניה - ורונה 0:2
לבולוניה: סימונה ורדי (31), אדם נאג' (90)

ססואולו - בנבנטו 2:2
לססאולו: מתאו פוליטאנו (41, 64). לבנבנטו: שייק דיאבטה (22, 72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully