וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל אשקלון: "אם לא ננצח את הפועל עכו, אולי זה ייגמר"

15.4.2018 / 9:20

קבוצתו של מסאי דגו יצאה מאוכזבת מההפסד 2:1 למכבי חיפה, שחקנים אמרו בסיום: "כבר השווינו וחיפה הייתה בלחץ, יכולנו לנצח ובטח שלא להפסיד". המאמן: "אני אאמין עד הסוף"

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
"נעבוד על מה שצריך". מסאי דגו/קובי אליהו

בהפועל אשקלון הייתה אכזבה גדולה מההפסד 2:1 אתמול (שבת) למכבי חיפה. עוד לפני המשחק שמעו השחקנים על תוצאת התיקו של מ.ס. אשדוד נגד הפועל עכו ודיברו על הרצון להפתיע בחיפה ולצמצם את הפער, אך זה לא הצליח והקבוצה של מסאי דגו ירדה מנוצחת. בסיום אפשר היה לשמוע את האכזבה אצל השחקנים, שאמרו: "כבר השווינו וחיפה הייתה בלחץ. היה שם בלאגן על הספסל, הקהל שרק בוז, יכולנו לנצח ובטח שלא להפסיד. עכשיו יכול להיות שאין דרך חזרה מהמשחק נגד הפועל עכו, אם לא ננצח אולי זה ייגמר".

באשקלון יודעים שאחרי עכו הם יוצאים למפגש ישיר מול מ.ס. אשדוד, משחק שעשוי להכריע סופית את זהות היורדת השנייה. באשקלון מקווים לצמצם את הפער במחזור הבא ולהגיע למשחק עם פער של עד שלוש נקודות, כזה שיאפשר לה לחלוף על פני אשדוד אם תנצח אותה.

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "יש 12 נקודות בקופה ואני אאמין עד הסוף. בחודש האחרון משחק ההגנה שלנו היה טוב, היה ברור לנו שאסור לנו לספוג כי מכבי חיפה בלחץ ואפשר לעשות מולה משהו אבל זה לא קרה. נעבוד על מה שצריך, נשפר ונבוא מוכנים להמשך". מי שיחזור לסגל בשבוע הבא הוא מירקו אורמוש הקרואטי, שחסרונו הורגש אתמול.

עוד בנושא:

מסאי דגו: "שחקנים עלו עם משקולות ברגליים ובעטנו בדלי"
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון
מכבי חיפה: רוטן ייפגש עם דמארי. שחקנים: "מאז האסיפה הוא עצבני עלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully