וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד צפויה לקנוס את מאוריסיו: "לא נאבד את הדרך שלנו"

15.4.2018 / 8:22

בקבוצה זועמים על החלוץ שהורחק והתעמת עם פיליפנקה בחדר ההלבשה אחרי ה-1:1 הדרמטי מול עכו. תסכול מהתיקו: "כמה אפשר להיות נאיביים?", פסימיות בנוגע לאפשרות שקינדה יחזור העונה

מאוריסיו שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
איבד את העשתונות. מאוריסיו מורחק/אדריאן הרבשטיין

על אף הגדלת הפער מהפועל אשקלון לארבע נקודות ליגה, במ. ס. אשדוד רחוקים מלהיות רגועים. איבוד הניצחון אמש (בת) בעכו בדקות הסיום (1:1 בסיום), גרם למפח נפש גדול בקרב השחקנים שחזרו דרומה כשהם מאזינים ברדיו באוטובוס למשחק בין מכבי חיפה להפועל אשקלון ורק מייחלים להפסד של אשקלון. "איבדנו שתי נקודות יקרות. כמה אפשר להיות נאיביים?", שאלו במועדון בכעס אמש.

בקבוצה כועסים מאוד על החלוץ מאוריסיו שהורחק אתמול על ידי ארז פפיר ויחמיץ את המשחק בשבוע הבא מול הפועל רעננה. הוא צפוי להיקנס על ידי המועדון בעקבות הרחקתו וגם בשל העימות שהתפתח בינו לבין הבלם יגור פיליפנקה בחדר ההלבשה." אנחנו לא נאבד את הדרך שלנו בשום מקרה", אמר אמש המאמן עמיר תורג'מן על ההתנהגות של מאוריסיו.

בקבוצה כבר די פסימיים באשר לסיכויים שגדי קינדה יחזור לסגל בארבעת המשחקים שנותרו לסיום העונה. כך או אחרת באשדוד יודעים שיצטרכו את הנקודות מול הפועל אשקלון במפגש הישיר בעוד שבועיים." הכל יתנקז למשחק הזה. אם לא נדע לשמור על יתרון של 4 נקודות כשיש רק 12 בקופה, אז נרד ליגה בצדק", אמר אחד משחקני הקבוצה.

עוד בנושא

בדקה ה-93: הפועל עכו סחטה 1:1 ממ.ס. אשדוד המאכזבת
סוער באשדוד: עימות פיזי בין מאוריסיו לפיליפנקה בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully