וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער במ.ס. אשדוד: עימות פיזי בין מאוריסיו לפיליפנקה בחדר ההלבשה

הבלם כעס על החלוץ הברזילאי שביצע את העבירה שהובילה לשוויון של עכו וגם הורחק לאחר שריקת הסיום, התערבות של שחקנים נוספים עצרה את המהומה. טוויזר: "גם אם נרד, נרד כמו גברים"

הפועל עכו הצליחה לדחות הערב (שבת) את הירידה לליגה הלאומית בשבוע נוסף לפחות. הקבוצה הצפונית סחטה 1:1 ביתי ממ.ס. אשדוד עם שער של סיראז' נסאר בדקה ה-93 וביטלה שער מוקדם יותר של מאוריסיו (57). הברזילאי עצמו התפרע בסיום המשחק, ספג כרטיס אדום וצפוי לעמוד לדין.

מאוריסיו גם הכעיס את חבריו ובירידה לחדר ההלבשה היה עימות פיזי בינו לבין יגור פיליפנקה. הבלם כעס על החלוץ הברזילאי, מכיוון שהוא ביצע עבירה מיותרת שהובילה לשער השוויון של עכו. כבר במהלך המשחק העיר לו על כך פיליפנקה והשניים החליפו הערות, אך מסתבר שבסיום הם המשיכו לעימות פיזי בחדר ההלבשה שנבלם רק בהתערבות שחקנים נוספים שמיהרו להפריד ביניהם. פיליפנקה היה עצבני מאוד על כך שאשדוד לא לקחה את שלוש הנקודות, בעוד מאוריסיו גם הספיק להתעמת מילולית עם השופט ארז פפיר.

מאוריסיו שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
במוקד הסערה. מאוריסיו/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר: "ראיתם קבוצה שנלחמת ומראה הרבה אופי. אשדוד הבקיעה בהתקפה אחת. לא הצלחנו להבקיע אבל אני שמח על הנקודה. אני יכול להבטיח שגם אם נרד ליגה, נרד כמו גברים. בכל משחק שנבוא אליו נעשה את המקסימום".

קשר אשדוד וובה בראון: "אני לא חושב שהיה חסר לנו משהו. זה מאכזב מאוד, נכון. זה מה שהוחלט למעלה. אנחנו נתחיל להתכונן ממחר למשחק הבא, אין מה לבכות על המשחק הזה. מה שהיה זה היסטוריה, אנחנו נתכונן ונחשוב על המשחק הבא. אני שמח שהדברים בינתיים תלויים בנו".

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן: "קיבלנו גול כואב מאוד בשנייה של חוסר ריכוז. צריך לתת את השני וכשלא עושים את זה, משלמים. צריך לעשות הכול נכון עד הדקה האחרונה. תכנית המשחק עבדה בדיוק כמו שרצינו חוץ מהדקה האחרונה. זה מבאס, מעצבן אבל נמשיך לעשות את הדברים כמו שצרים כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. את כל המשחקים שלנו ניצחנו מדקה 85 ומעלה, אז זה הולך לשני הכיוונים. אנחנו תמיד נבדוק את עצמנו אבל ברוב המשחקים היינו שם עד הסוף". על האדום של מאוריסיו: "זה לא צריך לקרות, אנחנו נטפל בזה בתוך הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully