וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו אולסק: "לא זוכר מה עשיתי בגול". שי ברדה: "מגיע לו לכבוש"

14.4.2018 / 21:02

מכבי נתניה חגגה את הניצחון על בני יהודה ואת שער הבכורה של הקשר: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". ברדה: "רק לחשוב שאנחנו יכולים להיות באירופה אחרי עליית ליגה זה מעורר אותנו"

קובי אליהו
שי ברדה (מימין) עם סלובודן דראפיץ' מאמני מכבי נתניה. קובי אליהו
אפשר לדבר על אירופה. שי ברדה עם סלובודן דראפיץ'/קובי אליהו

מכבי נתניה הצטרפה הערב (שבת) באופן רשמי למאבק על הכרטיסים לאירופה, כשניצחה 1:3 במושבה את בני יהודה וצימקה את הפער ממכבי תל אביב במקום הרביעי לשלוש נקודות בלבד. מתן חוזז העלה את המארחת ליתרון בדקה השנייה, אבל ערן לוי איזן בפנדל בדקה ה-13, הפציץ מרחוק בדקה ה-68 וראה את המחליף ניקו אולסק כובש שער בכורה עם תרגיל מלהיב בדקה ה-84.

עוד בנושא:
מכבי נתניה ניצחה 1:3 את בני יהודה, שערים נפלאים לערן לוי וניקו אולסק
חם באשדוד: עימות פיזי בין מאוריסיו ליגור פיליפנקה בחדר ההלבשה

ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה עובר את עאיד חבשי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
בבלק-אאוט אחרי השער. ניקו אולסק/קובי אליהו

שי ברדה סיכם: "יצאנו מאוד חדים למחצית השנייה, הרווחנו כדורים, יצאנו להתקפות מעבר. במחצית הראשונה הם היו יותר טובים והצלחנו לאזן את המשחק עם שערים מדהימים. אני שמח מאוד שניצחנו ונשתדל לעשות את זה עד סוף העונה עם כדורגל מהנה. אנחנו משתדלים לצאת קדימה עם כמה שיותר שחקנים וליהנות. אנחנו מאוד שמחים ורוצים לצמצם עוד קצת אחרי המשחק מול באר שבע. רק לחשוב על זה שאנחנו יכולים להיות באירופה אחרי עליית ליגה זה מעורר אותנו".

על השער של אולסק: "מאוד מגיע לו, הוא עובד כל כך קשה. השבוע דיברנו על זה שצריך להציב מטרות גם בצד ההתקפי, אני מאוד שמח שהוא כבש".

ניקו אולסק עצמו התייחס לשער ואמר: "אני לא זוכר מה עשיתי שם, אני קצת בבלק-אאוט. אני שמח שזה היה השער הראשון שלי בליגת העל ובעיקר שניצחנו. המאמנים עושים שינויים כל הזמן וזה עובד. אם נשחק ככה, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. מעולם לא הייתי בקבוצה שבה תמיד מחייכים בחדר ההלבשה. כולם רוצים לנצח וליהנות, המאמנים מכבדים אותנו וזה עובד".

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה, אמר: "אם אתה מגיע למצבים ולא נותן את הגולים, אתה משלם את זה בסוף עם שטויות שעשינו. יהיה מוזר להגיד שהיה לנו משחק טוב, אבל החמצנו והחמצנו והחמצנו. לפעמים שער אחד לא מספיק, זה הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully