וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: אחרי שחרור גלן רייס, חולון עולה לירושלים

14.4.2018 / 16:25

הסגולים, שעדיין מחפשים תחליף לכוכב האמריקאי הסורר, ירצו לרשום ניצחון ראשון העונה על הפועל ירושלים (20:45, ספורט 5). מכבי אשדוד תחפש ניצחון שביעי ברציפות בליגה כשתארח את מכבי חיפה

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
משחק ראשון בלי רייס. שמיר/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-25 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. אחרי השבוע הקשה שעבר עליה, במהלכה שחררה את הכוכב האמריקאי הסורר שלה גלן רייס ג'וניור, תצא הפועל חולון למשחק חוץ לוהט נגד הפועל ירושלים הלא יציבה (0:2 לירושלים על חולון בליגה הסדירה עד כה). מכבי אשדוד/באר טוביה תרצה להמשיך בעונה הנפלאה שלה, כשתפגוש את קבצת התחתית של מכבי חיפה (0-2 לאשדוד על חיפה בליגה הסדירה עד כה).

יותם הלפרין, שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
הלפרין/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים - הפועל חולון (20:45, ספורט 5)

דווקא אחרי שלושה ניצחונות רצופים, רשמה הפועל ירושלים הפסד בית לא צפוי במשחקה האחרון, כשראתה איך בני הרצליה מהתחתית רושמת ניצחון שני רצוף בארנה. בעוד בצוות הניהולי של האדומים מנהלים בימים אלה מגעים ומקבלים החלטות לגבי המפעל האירופי בו תשתתף הקבוצה בעונה הבאה, בצוות המקצועי יצטרכו להשיג ניצחון לא פשוט, כדי לשמור את הקבוצה באזור המקום השלישי, ולא להכנס למאבקים על הכניסה לפלייאוף. כדי לעשות כך תצטרך ירושלים משחק הרבה יותר טוב מג'רום דייסון שהיה חלש מאוד נגד הרצליה, והרבה יותר אחראי מריצ'רד האוול, שאמנם קלע 19 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים במשחקו האחרון, אך גם הסתבך בבעיית עבירות מיותרת ושיחק רק 23 דקות.

השבוע הסוער שעבר על הפועל חולון מעמיד את המשך העונה של הקבוצה הטובה בישראל עד היום במבחן גדול. אחרי ההפסד הביתי המפתיע לגלבוע/גליל הכה גלן רייס ג'וניור את גיא פניני, שוחרר מהקבוצה בהחלטה מהירה ועזב את ישראל. בחולון עמדו מאחורי החלטת ההנהלה לשחרר את הכוכב הגדול של הקבוצה, והמאמן דן שמיר עובד בימים האחרונים מסביב לשעון כדי לצרף שחקן במקומו של האמריקאי. אחת האפשרויות שעומדת על הפרקט היא דונטה סמית', כוכבה לשעבר של ירושלים, אך בחולון בוחנים שמות נוספים. בינתיים, הסגולים צריכים לשים את הטראומה הנוכחית מאחוריהם ולנסות להשיג ניצחון ראשון העונה על ירושלים אחרי שני הפסדים, כדי להמנע מאיבוד אפשרי של המקום הראשון בטבלה בתום המחזור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
הקבוצה של גרינברג תמשיך במומנטום?/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי חיפה (20:30, משולב בספורט 5)

שום דבר לא מאט את הריצה המדהימה של הקבוצה מעיר הנמל. מכבי אשדוד רשמה ביום חמישי את ניצחונה השישי ברציפות בליגה וה-15 מ-19 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ההישג של אשדוד במשחק האחרון הוא משמעותי יותר שכן הקבוצה הופיעה עם שני זרים בלבד להתמודדות - סק הנרי ובן מקאולי, בעוד קמרון לונג וג'רלד לי פצועים ומקבלים מנוחה מהצוות המקצועי. השניים עדיין בספק למשחק נגד חיפה, אבל אשדוד כבר הוכיחה שהצוות המסייע שלה השנה מסוגל להתעלות. מקאולי, שהגיע רק לפני חודשיים, רושם מאז הגעתו 12 נקודות ומוסיף 7.2 ריבאונדים ונחשב להברקה של הצוות גרינברג את גוט, שרוצה מאוד לשמור על המקום השלישי.

אם למכבי חיפה יש סיבה אחת להיות אופטימית, היא העובדה שעירוני נהריה לא מנצחת גם כן, והירוקים עדיין מעל הקו האדום. הירוקים ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, ולוח המשחקים שלהם, עד שיפגשו את נהריה למשחק העונה בתחתית בעוד שבועיים, הוא קשה מאוד. גם הגעתו של הגארד-פורוורד החדש ת'רסון בורל לא עזרה לעופר רחימי, שראה את שחקניו הופכים את המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שלישי, עולים ליתרון דו ספרתי, רק כדי לשמוט אותו ברבע האחרון ולרשום עוד הפסד. זאק גרהאם, שלא שיחק נגד מכבי תל אביב, ימשיך להיות מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully