וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: קונטה בספק, טיבי צפוי לחזור אצל האורחת

המגן סובל מכאבים, אבל נחוש לשחק (ב', 21:00, ספ' 5) והתעניין באפשרות לקבל זריקה. ג'ורדי קרויף אמור לחזור למערך של שלושה בלמים, עומר אצילי וכריסטיאן באטוקיו נאבקים על המקום בקישור

מחזור 30הסתיים16/04/2018
בית"ר ירושלים
  • קלאודמיר (29)
  • עזרא (34)
  • סילבסטר (42)
2:3
  • (38, פנדל) אצילי
  • (58) קיארטנסון
מכבי תל אביב
צילום מסך

בווידאו: הפרק השבועי של "טוכמן וחמי"

בית"ר ירושלים:

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן, זימן 20 שחקנים לקראת המפגש מחר מול מכבי תל אביב בטדי כאשר מספר שעות לפני המשחק הוא ינפה שניים מהם. אחד מהם אמור להיות דויד בויסן או ז'אורז'יניו, שרק בימים האחרונים חזר לאימונים מלאים. אנטואן קונטה, שהחלים מהפגיעה במיניסקוס, חש אתמול כאבים בגבו ורק מחר בבוקר יוחלט אם יפתח. הצרפתי מאוד רוצה לפתוח מחר ומאוד מתוסכל מהכאבים בגבו, והוא כבר התעניין באפשרות לשחק עם זריקה.

אם קונטה לא יוכל לפתוח, דוד קלטינס יתופקד כמגן ימני, זאת לאור העובדה שבבית"ר לא רוצים לוותר על אריק סאבו. בחלק הקדמי ישנה התלבטות אם לפתוח עם חלוץ אחד או שניים, כלומר בין חן עזרא לאיתי שכטר. מרסל הייסטר ימשיך להיעדר ויחזור רק במשחק הבא.

מכבי תל אביב:

ג'ורדי קרויף עשוי לחזור למערך של שלושה בלמים מול בית"ר ירושלים כשאיתן טיבי אמור לחזור להרכב. אבי ריקן וברק יצחקי מושעים ולא ישחקו. שרן ייני עדיין פצוע ולא יחזור לסגל. וידאר קיארטנסון מועמד לחזור להרכב במקום אלירן עטר. עומר אצילי וכריסטיאן באטוקיו נאבקים על מקום בקישור בהתאם לשיטת המשחק של המאמן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו עם שחקן עירוני קרית שמונה איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
נעדר זמן ארוך. ז'אורז'יניו/סוכנות ג'יני

טריוויה

* יהיה זה המפגש ה-121 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 37:48 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים עדיין לא הפסידה בבית ב-2018. רצף הניצחונות בטדי אמנם נקטע עם 1:1 מול בני יהודה במחזור הקודם, אך מאז ה-2:1 למכבי תל אביב במחזור ה-14 יש לה שבעה משחקי בית ללא הפסד.

* בית"ר ממשיכה להתקרב לשיא הליגה ועומדת כבר על 35 משחקים בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק ארבעה משחקים בלבד מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

* מכבי תל אביב מגיעה אחרי רצף של שלושה הפסדים - הכי ארוך שלה בעונה אחת מאז ארבעת ההפסדים בנובמבר-דצמבר 2011, בעקבותיהם פוטר מוטי איוניר.

* דור מיכה לא כבש שער כבר יותר משנה. אולי המפגש עם בית"ר ירושלים, היריבה המועדפת עליו (ארבעה שערים, כולל הצמד היחיד בקריירה באפריל 2015) יעשה סוף לבצורת הארוכה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טדי
קהל: 10000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully