וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "ליאונל מסי די פגוע מההדחה מליגת האלופות"

מאמן ברצלונה חשף מה מצבו של הכוכב הגדול לקראת המשחק היום (17:15, ערוץ 50) נגד ולנסיה: "חייבים להמשיך לשחק טוב, יש לנו עוד תארים להילחם עליהם". ראקיטיץ' ובוסקטס ייעדרו

one

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, דיבר לקראת משחקה של קבוצתו היום (שבת, 17:15, ערוץ 50) נגד ולנסיה, ובעיקר התייחס למצבו של הכוכב הגדול ליאונל מסי אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר ליגת האלופות על ידי רומא. מוליכת הטבלה הספרדית תנסה לשים את מפח הנפש מאחוריה ולעשת עוד צעד לעבר השבת תואר האליפות וגם לשבור שיא היסטורי - 38 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. הקטלאנים נמצאים כרגע במקום הראשון בספרד ובמרחק 11 נקודות מהשנייה, אתלטיקו מדריד.

"מה מצבו של ליאונל מסי? כמו שאר חבריו לקבוצה, הוא די פגוע מההדחה", אמר המאמן, שהמשיך: "אנחנו קצת עצובים כרגע אבל אנחנו חייבים להמשיך לשחק טוב עד תום העונה, יש לנו עוד תארים להילחם עליהם. מסי יודע כמה קשה לזכות בליגת האלופות, אסור שיהיה לך משחק רע אחד וזה בדיוק מה שקרה לנו נגד רומא".

סרחיו בוסקטס צפוי לקבל מנוחה משום שאינו כשיר ב-100%, והוא יצטרף לאיבן ראקיטיץ' הפצוע. סרג'י רוברטו ופאוליניו צפויים לתפוס את מקומם בקישור.

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. AP
רוצה לשכוח את רומא. ארנסטו ואלוורדה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully