וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב וגלבוע/גליל בעוד מותחן

13.4.2018 / 16:38

אחרי שששת המשחקים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בהפרש של עד 3 נקודות, תגיע הקבוצה של אריאל בית הלחמי ליד אליהו (20:30, ספורט 5). ג'קסון הפצוע ופרחוסקי מחוץ לסגל, טיוס ודיברתולמיאו נרשמו

one

משחקי המחזור ה-25 בליגת העל ייצאו דרך מחר (שבת) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את הפועל גלבוע/גליל (20:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, עופר מנהיים ואורי שלהבי). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה כשכל קבוצה מנצחת במגרש של היריבה. מכבי תל אביב ניצחה בגן נר בסיבוב הראשון 72:74, והקבוצה של אריאל בית הלחמי גמלה לה ביד אליהו עם ניצחון 91:94. כל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות נגמרו בהפרש של עד 3 נקודות.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שביום שלישי האחרון השתוותה להפועל חולון במקום הראשון בטבלה, וכשעדיין נראה ריאלי מאוד שתצליח לסיים במקום הראשון את העונה הסדירה. הצהובים ממשיכים להתאושש ממכת הפציעות האחרונה שפקדה אותם, כשפייר ג'קסון, שלא שיחק בתקופה האחרונה בשל פציעת גב, ימשיך להעדר זה משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות, ולצידו לא נרשם גם הסנטר ארט פרחוסקי. מנגד, שני הפצועים המתאזרחים של הקבוצה, ג'ון דיברתולומיאו ואלכס טיוס, נרשמו להתמודדות, אך עדיין לא ברור כמה דקות יקבלו.

שחקני מכבי תל אביב איתי שגב, כרם משעור. מגד גוזני
שוב יקבלו דקות משמעותיות? שגב ומשעור/מגד גוזני

דווקא אחרי סיבוב שני פחות טוב, ומכת פציעות שקירבה את גלבוע/גליל לחלק התחתון של הטבלה, הקבוצה של אריאל בית הלחמי הצליחה שוב להרים את ראשה ולהתקרב למרכז הטבלה. אחרי ניצחון יפה בבית על מכבי ראשון לציון, פתחו האדומים את הסיבוב השני בצורה מסחררת עם ניצחון חוץ על הפועל חולון, תוך כדי הצגת שיא של שלושת הזרים המובילים של הקבוצה - ג'ייקובן בראון, זאק לידיי ודיאנג'לו הריסון שקלעו ביחד 80 נקודות. הרוטציה של בית הלחמי אמנם קצרה, אבל גם בתוכה הוא הצליח למצוא לאחרונה מקום לשלב שחקן צעיר, עמית ראובן, שאף תרם במספר מהלכים נאים נגד חולון בסיום המחצית הראשונה ובסוף המשחק. טל קרפלס שחזר להתאמן צפוי לחזור לסגל אחרי שני משחקים בהם נעדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully