וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו ספג קללות אחרי התבוסה: "גם לנו בא לקלל את עצמנו"

13.4.2018 / 7:42

אוהדים זעמו על מאמן הפועל תל אביב אחרי שהקבוצה הובסה על ידי נס ציונה, הוא מאוכזב: "בכל פעם שאנחנו קרובים למשהו, אנחנו בועטים בדלי". רצון לצרף שחקן לסגל, חשש משבר ברגלו של גפני

one

הפועל תל אביב ספגה אמש (חמישי) את אחת התבוסות הקשות שלה העונה, כשהפסידה 92:75 בנס ציונה. הקבוצה של דני פרנקו ירדה למחצית ביתרון 7 נקודות, אך הציגה משחק חלש מאוד ב-20 הדקות האחרונות, וראתה את הכתומים רצים ל-30:54 ולניצחון הביתי בהפרש הגבוה ביותר שלהם מאז מרץ 2015. בסיום המשחק מספר אוהדים קיללו את המאמן דני פרנקו, שטען כי לא שמע את אותן קללות בסיום, והשחקנים בירידה לחדר ההלבשה, בדומה להפסד באותו מקום רק לפני שלושה שבועות.

"אני אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאנשים באו לפה וציפו לראות מאיתנו משהו אחר ממה שהם קיבלו", אמר פרנקו בסיום המשחק, "אני הייתי בין הראשונים שירדתי החוצה, הייתי צריך דקה עם עצמי, ולא שמעתי קללות. הקהל בא וקונה כרטיס למשחק, גם לנו בא לפעמים לקלל את עצמנו. אנחנו צריכים לעשות משהו לגבי זה בניגוד לקהל".

המאמן סיכם את המשחק ואמר: "בכל החצי השני פשוט לא שיחקנו כמו קבוצה. אנחנו קבוצה שכבר המון זמן מוסרת 20 וקצת אסיסטים למשחק. היום התחלנו עם 15 אסיסטים בחצי הראשון, ובחצי השני לא שיחקנו ביחד. אנחנו צריכים לעבוד אחד בשביל השני, וזה לא היה שם, היינו יותר מדי רכים. אני מאוד מאוכזב. הינו פה לא מזמן, הפסדנו משחק ש-38 דקות שלטנו בו, עשינו את הדברים לא טובים בשתי הדקות האחרונות, ניסינו לחדד את הדברים ולעבוד עליהם, זה היה יותר גרוע. זה נבע מריכוז, מתקשורת, מפיזיות, ומזה שלא שיחקנו כמו קבוצה שצריכה לבנות את עצמה לתוך הפלייאוף בסיבוב השלישי. במהלך העונה יש לנו הזדמנות במהלך המשחק לגמור את המשחקים, ולא מספיק עושים את זה. גם כשאנחנו מנצחים משחק, שניים, שלושה, אנחנו נכנסים לאיזה אזור נוחות".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתוסכל. פרנקו/ברני ארדוב

האדומים הופיעו למשחק כשהפורוורד טוני גפני סובל מפציעה ברגלו, עם חשש מסוים לשבר, והיום יתברר האם ייאלץ להעדר תקופה או שיוכל למשוך עם הפציעה: "כל פעם שאנחנו קרובים למשהו, אנחנו בועטים בדלי, וזה מלווה אותנו מתחילת העונה", אמר פרנקו, "אם היה דבר אחד שהיינו יכולים לשנות אותו, היינו משנים את זה. באנו למשחק עם חוסר וודאות כי חששנו שלטוני גפני יש שבר ברגל, זה עדיין לא תלוש מהמציאות, הוא עלה עם זריקות. אין לנו זמן להשבית שחקנים, ובתחילת השבוע נהיה יותר חכמים. זה לא מה שהשפיע על איך ששיחקנו על המגרש. אני מאוד מאוכזב, אבל זה לא יעזור לי".

בסביבת המועדון שוב קוראים לביצוע שינויים בסגל, כשתום מועד ההעברות מתקרב: "אחרי משחק הכי מתבקש ללחוץ על כפתור של פניקה", סיכם המאמן, "אי אפשר להגיד שהכל בסדר וממשיכים הלאה. צריך להפריד בין רגש לשכל, וזה החוכמה. השמות שהיו על הפרק היו מביכים, שמות שאם אתה מביא אותם אתה עושה לעצמך בושות, לא התכוונו להחליף שחקן אלא להוסיף עוד שחקן. לא לשחק עם חמישה זרים, אבל להוסיף עוד שחקן. התוצאה של היום זה כי כמה שחקנים בכושר אישי פחות טוב. הפועל תל אביב תמיד תרצה להיות טובה יותר אם יש לה את האפשרות לזה. אם היה משהו וודאי, היינו עושים את זה. לדבר אחרי משחק כזה, זה חוכמה קטנה. לא נצלוב אנשים. עוד שחקן אחד לא היה עושה את ההבדל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 66:73 על הפועל אילת, הפועל תל אביב הובסה בנס ציונה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully