וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביורוקאפ: ניצחון של בלאט ודרושאפקה יעניק להם את התואר

הישראלי וקבוצתו הטורקית יארחו את קובאן (20:15, ספורט4) עם יתרון של 0:1 בסדרת הגמר. דרושאפקה מחפשת תואר ראשון אחרי 46 שנה, המאמן רוצה להוסיף ליורוליג וליורופליג בהם זכה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
רגע האמת. דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ינסה להפוך מחר (שישי, 20:15, ספורט4) למאמן השלישי אי פעם שזוכה בכל שלושת המפעלים הבכירים של הכדורסל האירופי. המאמן הישראלי יארח יחד עם דרושאפקה את לוקומוטיב קובאן במשחק השני של סדרת הגמר ביורוקאפ עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון ברוסיה, וינסה להוביל את הקבוצה הטורקית לתואר הראשון שלה מזה 46 שנים (אליפות ב-1961/62). אם קובאן תצליח לנצח ולהשוות את הסדרה, היא תארח את המשחק המכריע ביום שני.

במפגש הקודם, דרושאפקה הדהימה את הקבוצה הנהדרת של סשה אוברדוביץ' והנחילה לה את הפסד הבכורה שלה במפעל בתום משחק דרמטי (פלוס הארכה) ושלשת קלאץ' גדולה של סקוטי ווילבקין. כעת, הטורקים ינסו להשלים את העבודה במגרשם הביתי ולהבטיח לעצמם כרטיס ליורוליג בעונה הבאה, אחרי היעדרות של עונה אחת.

בלאט מחזיק ברקורד מרשים מאוד וזכה כבר ביורוליג, ביורופליג (המפעל השלישי בחשיבותו), ביורובאסקט, במדליה אולימפית ובאליפות המזרח ב-NBA. אם הוא ישלים "סט" אירופי הוא יצטרף ללולו סאינס ולדושאן איבקוביץ' שעשו זאת בעבר. בלאט מסיים את חוזהו בקבוצה בקיץ ופוזל לעבר ה-NBA, כך שהוא ישמח לסגור את העונה עם התואר המרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully