וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורנאסק פוטר מהניקס. בארה"ב שוב מדווחים: דוויד בלאט בין המועמדים

המאמן בן ה-54 התבשר על ידי הנהלת הניקס מיד אחרי הניצחון על קליבלנד כי לא ימשיך למרות שהוא חתום לעונה נוספת. ESPN: מאמן דרושפאקה מועמד "מוביל" לצד דייויד פיזדייל ומארק ג'קסון

מאמן פיניקס סאנס ג'ף הורנאסק. AP
לא קיבל את מבוקשו. הורנאסק/AP

זעזוע בניקס, רגע אחרי סיום העונה: המאמן ג'ף הורנאסק פוטר הבוקר (חמישי) וקיבל הודעה כי חוזהו לעונה הבאה מבוטל, זאת לאחר שהניקס סיימו עוד עונה מאכזבת ללא מקום בפלייאוף במקום ה-11 במזרח עם מאזן של 53 הפסדים ו-29 ניצחונות. הורנאסק, שאימן את הקבוצה החל מ-2016, נחשב שריד לתקופת פיל ג'קסון שהספיק בינתיים לעזוב את תפקידו כנשיא לענייני כדורסל של הקבוצה.

בחודשים האחרונים צפו שמועות רבות על המשך דרכו של הורנאסק, וכמו כן הועלו שמות של מועמדים פוטנציאליים להחליפו, כשהבולט שבהם הוא מארק ג'קסון. גם דיוויד בלאט, ג'ייסון קיד, ג'רי סטקהאוס ודוק ריברס - שעלול לעזוב את הקליפרס, הוזכרו כמועמדים, אולם הבוקר דווח ב-ESPN כי המועמדים המובילים לצד ג'קסון הם בלאט ודייויד פיזדייל.

ביומיים האחרונה התראיין הורנאסק לכלי התקשורת בארצות הברית והפגין ביטחון בנוגע להמשך דרכו בקבוצה. למרות העונה החלשה, הוא אמר ש"אף אחד לא ציפה מאותנו לשנות הכל תוך עונה אחת. הייתה לנו עונה די טובה, ואנחנו לא מאוד רחוקים מהפלייאוף". למרות זאת, הוא פוטר בפעם השנייה תוך שנתיים, אחרי שפוטר גם מפיניקס ב-2016. הניקס לא עלו לפלייאוף בארבע השנים האחרונות, ומקווים כי יצליחו לשבור את הרצף השלילי עם מאמן חדש על הקווים בעונה הבאה.

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
יחזור ל-NBA? דיוויד בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully