וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאזן של 110:54 בשנתיים: פרנק ווגל פוטר מאורלנדו מג'יק

אחרי פיטוריו של הורנאסק מהניקס, גם מאמן הקבוצה מפלורידה שילם את המחיר על המאזן החמישי מהסוף בליגה "מודים לו על תרומתו". בין המועמדים: עוזרי המאמן של טורונטו וסן אנטוניו

מאמן אורלנדו מג'יק פרנק ווגל. AP
לא שיחזר את ההצלחה מאינדיאנה. ווגל/AP

סיום הענה הסדירה ב-NBA הוא זמן לחשבון נפש עבור הקבוצות שלא הצליחו להתברג בפלייאוף ואחרי פיטוריו של ג'ף הורנאסק מהניו יורק ניקס, היום (חמישי) סיים את תפקידו גם פרנק ווגל, לאחר שאורלנדו החליטה להיפרד ממנו.

ווגל בן ה-44 הגיע למג'יק ב-2016 אחרי מספר עונות מוצלחות באינדיאנה, אבל ממש לא הצליח לשחזר את ההצלחה ורשם מאזן של 110:54 בשנתיים (כולל המאזן החמישי הכי גרוע העונה). "אנחנו רוצים להודות לפרנק על תרומתו", נכתב בהודעה הרשמית, "אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו רק טוב בהמשך".

ווגל היה המאמן הרביעי של אורלנדו מאז פיטוריו של סטן ואן גנדי בתום עונת 2011/12, שהייתה הראשונה של הקבוצה מפלורידה ללא פלייאוף אחרי שש רצופות. מאז, אורלנדו לא חזרה להשתתף בפוסט סיזן והיא נמצאת בעיצומה של הבצורת הכי ארוכה בתולדות הפרנצ'ייז.

החיפושים אחר מאמן חדש יחלו באופן מיידי, כאשר כרגע המועמדים המובילים הם שלל עוזרי מאמן ברחבי הליגה: ניק נורס מטורונטו, ג'יימס בורגו ואימה אודוקה מסן אנטוניו, דייויד ונטרפול מפורטלנד ואיגור קוקוסקוב מיוטה. בנוסף, על גם שמו של שחקן העבר ג'רי סטקהאוס, שמאמן כיום את קבוצת ה-G ליג של טורונטו.

עוד בנושא

הורנאסק פוטר מהניקס. בארה"ב שוב מדווחים: דוויד בלאט בין המועמדים
נקבעו סדרות הסיבוב הראשון: הווריירס מול הספרס, הקאבס מול הפייסרס
השחיקה של לברון, הפריחה של הארדן: המספרים שעשו את העונה ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully