וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סיימה ב-0:0 באטאלנטה, הפסד תשיעי רצוף לאודינזה

הקבוצה של ספאלטי פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי, הקבוצה של מאסימו אודו הפסידה 2:1 לקליארי. קווין לזניה כבש ראשון, אבל לאונרדו פאבולטי השווה ולוקה צ'פיטלי הכריע בדקה ה-84

ראפינייה אינטר מול אטאלנטה. GettyImages
נתקע מול ההגנה של אטאלנטה. מאורו איקרדי/GettyImages

אחרי העפלתה המפתיעה של רומא לחצי גמר ליגת האלופות והתצוגה המרשימה של יובנטוס נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם עוד הפסד של אודינזה. במוקד עמד המשחק בין אטאלנטה לאינטר, אך הוא אכזב והסתיים ללא שערים, מה שמנע מהנראזורי לעלות למקום השלישי.

אינטר - אטאלנטה 0:0

אחרי ההפסד 1:0 לטורינו במחזור הקודם, אינטר ידעה שניצחון בברגאמו יעלה אותה, לפחות זמנית למקום השלישי. אולם, המארחת שנלחמת על מקומה בליגה האירופית בתום העונה נתנה פייט ואחרי ההפסד הכואב לסמפדוריה במחזור הקודם, לא נתנה גם לאינטר לחגוג באצטדיון שלה.

לאונרדו פאבולטי שחקן קליארי חוגג. GettyImages
קליארי התרחקה מהתחתית. לאונרדו פאבולטי/GettyImages

קליארי - אודינזה 1:2

מה תגידו על הקריסה של הזברות? מאסימו אודו התחיל את הקדנציה עם חמישה ניצחונות רצופים, אבל כעת חתום על שיא מועדון שמתארך מדי שבוע ועומד כבר על תשעה הפסדים ברצף. קווין לזניה, שכבש נגד לאציו בשבוע שעבר, נהנה ממבצע גדול של אנטונין בראק והרשית בדקה ה-10, אבל כמו במחזור הקודם, קבוצתו נכנעה למהפך. לאונרדו פאבולטי השווה מקרוב בדקה ה-21 ולוקה צ'פיטלי השלים מהפך עם נגיחה בדקה ה-84 כדי להרחיק את קליארי עד כדי חמש נקודות מהקו האדום.

משחקים נוספים

גנואה - קרוטונה 0:1
לגנואה: דניאל בסה (28)

קייבו - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully