וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חגגה עלייה לחצי הגמר, קלופ חשף מה אמר לשחקנים בהפסקה

המייטי רדס חגגו את ה-1:2 על מנצ'סטר סיטי שהעלה אותם לחצי גמר ליגת האלופות. למפארד שיבח את סלאח: "מזכיר את מסי", וגם: מאיזו קבוצה לוברן מעדיף להימנע בחצי הגמר וכל המספרים

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"השער שספגנו עזר בטווח הארוך". יורגן קלופ/רויטרס

חגיגה במרסיסייד: ליברפול השלימה אתמול (שלישי) עלייה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שניצחה 1:2 בחוץ את מנצ'סטר סיטי (1:5 בסיכום שני המשחקים) בשלב רבע הגמר. אחרי 0:3 מוחץ באנפילד במשחק הראשון, המייטי רדס ספגו שער מוקדם מגבריאל ז'סוס, אבל הצליחו לחזור לעניינים ובזכות מחצית שנייה נהדרת אף הפכו את התוצאה והבטיחו העפלה ראשונה לחצי הגמר מאז עונת 2007/08.

מאמן האדומים, יורגן קלופ, דיבר בראיון אחרי המשחק על שינוי הגישה של שחקניו בעלייה למחצית השנייה: "אני מוכן לספוג שער אם זה אומר שהוא מכניס אותנו למשחק. בהתחלה זה לא נראה ככה, אבל לטווח הארוך השער המוקדם שספגנו עזר לנו. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית ש'אם הם רוצים את הכדור מאיתנו, הם יצטרכו להרוג אותנו'. ברגע ששיחקנו ככה, הדברים התחילו להיות קלים. כמובן שהשוויון של מוחמד סלאח עזר מאוד, אבל אני חושב שבלי קשר אליו שיחקנו נהדר במחצית השנייה. ידענו שאם נכבוש רק שער אחד, הכל ישתנה".

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "השופט הוא בחור מיוחד, רואה הכול ההפך מכולם"
ליברפול ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי ועלתה לחצי הגמר
אם כל הסנסציות: רומא הדהימה 0:3 את ברצלונה ועלתה לחצי הגמר

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
"מראה את הגאונות שלו". מוחמד סלאח/רויטרס

גיבור המשחק היה ללא ספק מוחמד סלאח, שאיזן ל-1:1 בדקה ה-56 עם צ'יפ נהדר מעל אדרסון ובעצם הוציא את הרוח ממפרשי הסיטיזנס. פרנק למפארד, ששיחק עם סלאח בצ'לסי, החמיא לו וניסה להסביר מדוע לא הצליח בבלוז: "כשהוא שיחק בצ'לסי הוא לא קיבל הרבה הזדמנויות. אני חושב שהדבר העיקרי זה שהוא שיחרר את עצמו מהכנף. בצ'לסי הוא היה שחקן כנף בלבד, לא יותר מזה, והיה לו קשה לקבל דקות משחק כשאדן הזאר שיחק בעמדה שלו. שינוי התפקוד שלו, מהכנף לעמדת החלוץ, מאפשר לו להראות את הגאונות שלו. הוא מזכיר לי את ליאונל מסי, שרק עומד באיזורים מסוימים ודברים טובים קורים לו. זה קורה גם לסאלח: הוא פשוט ממתין לכדור, ובלי ששמים לב הוא מקבל אותו וכובש".

הבלם הקרואטי דיאן לוברן סיפר את מי הוא מעדיף שלא לפגוש בהגרלת חצי הגמר: "ההגרלה תהיה קשה, כל קבוצה שמגיעה לחצי הגמר צריכה לקבל כבוד, אבל במיוחד ריאל מדריד. הם ניצחו פעמיים ברציפות בליגת האלופות ואותם אנחנו צריכים לכבד הכי הרבה. ברור שאני מעדיף שנקבל את באיירן מינכן או את רומא בחצי, ואת ריאל מדריד אולי נשאיר לגמר".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ליברפול ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול רוברטו פירמיניו חוגג. רויטרס
אוהבים לשבור שיאים. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

מספרי העלייה של ליברפול לחצי גמר ליגת האלופות

3 - ליברפול היא הקבוצה הראשונה שמנצחת קבוצה שמאמן פפ גווארדיולה שלוש פעמים בעונה אחת.

8 - רוברטו פירמינו ומחמד סלאח כבשו שמונה שערים בקמפיין הנוכחי - יותר מכל שחקן אחר בעונה אירופית בהיסטורייה של ליברפול.

10 - ליברפול עלתה לחצי גמר של גביע אירופי בפעם העשירית. הקבוצה האנגלית שעשתה זאת יותר היא מנצ'סטר יונייטד, עם 12.

33 - ליברפול היא הקבוצה האנגלית עם הכי הרבה שערים בעונה אירופית אחת. היא שברה את השיא של מנצ'סטר יונייטד משנת 2002/03, שעמד על 32.

50 - מוחמד סלאח היה מעורב העונה ב-50 שערים בכל המסגרות (39 שערים, 11 בישולים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully