וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "השופט הוא בחור מיוחד, רואה הכול ההפך מכולם"

מאמן מנצ'סטר סיטי, שהורחק ב-2:1 מול ליברפול, רתח מזעם על השיפוט: "אמרתי לו שהשער של סאנה היה חוקי, אז הוא הרחיק אותי. הוא אוהב להיות שונה". קלופ: "זה היה ערב קשה מאוד"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול השלימה אמש (רביעי) את העלייה לחצי גמר ליגת האלופות. אם אוהדי האדומים עוד היו מתוחים אחרי שהקבוצה ספגה שער כבר בדקה השנייה מרגליו של גבריאל ז'סוס, הרי שהמתח פג לחלוטין כשמוחמד סלאח הנהדר איזן בדקה ה-56 ובטח כשרוברטו פירמינו השלים מהפך בדקה ה-77 וקבע שהקבוצה של יורגן קלופ תעלה לחצי גמר האלופות עם 1:5 בסיכום המפגשים.

עוד בנושא:
ליברפול הדיחה את מנצ'סטר סיטי עם 1:2

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
עצבני. פפ גווארדיולה/רויטרס

מי שהיה עצבני מאוד בסיום המשחק היה מאמן סיטי פפ גווארדיולה. המאמן הקטאלני הורחק בתום המחצית הראשונה אחרי שנכנס אל תוך המגרש עם השריקה לסיום המחצית והתעמת עם השופט. גווארדיולה זעם על שער שנפסל לקבוצתו וללירוי סאנה, שלא בצדק אחרי שהגרמני הצעיר בעט פנימה בעקבות מסירה שהגיעה אליו דווקא משחקן ליברפול. בסיום אמר גווארדיולה: "ברכות לליברפול, אנחנו נחזור חזקים יותר לליגת האלופות בעונה הבאה. ברגעים הנכונים לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות. השופט שהיה היום הוא בחור מיוחד, הוא אוהב להיות שונה.

"לא משנה מה אנשים רואים, הוא יחליט את ההפך. אמרתי לשופט שהגיע לנו השער כשהכדור הגיע ללירוי סאנה. בגלל זה הוא הרחיק אותי. זה היה יכול להיות שונה מאוד אם היינו עולים ל-0:2. זה שונה כשהשער של סלאח באנפילד היה מנבדל. זה שונה כשהשער של גבריאל ז'סוס באנפילד היה נבדל. בליגת האךופות הקבוצה כל כך שוויוניות וההשפעה של השופטים היא כל כך חשובה. נחזור בעונה הבאה. אני מקווה שליברפול תייצג את אנגליה בכבוד בחצי הגמר. עברנו עשרה חודשים מדהימים. אנחנו צריכים להתאושש מנטאלית בשביל ששת המשחקים הנותרים".

מוחמד סלאח, ששוב כבש, אמר: "השער הגיע בתזמון מצוין מבחינתנו כי הם לחצו עלינו גבוה מאוד. אמרתי כבר הרבה פעמים בעבר שאני משחק כדי לעזור לקבוצה לנצח. זה הדבר הכי חשוב בשבילי". ג'יימס מילנר הוסיף: "סיטי קבוצה טובה שהפעילה עלינו לחץ כבד מאוד. היו לה הרבה מצבים, אבל זה מראה הרבה על הצורה בה שיחקנו במחצית השנייה. יכול להיות שהשער המוקדם שספגנו העיר אותנו, זה אומר הרבה על איך שהשחקנים הצליחו להתמודד עם הלחץ במחצית הראשונה ובשבוע שעבר עם המחצית השנייה. כולם יודעים כמה מנצ'סטר סיטי טובה, אז לנצח קבוצה כזו ייתן לנו המון ביטחון".

יורגן קלופ אמר: "זה היה ערב קשה מאוד, במיוחד אחרי ההתחלה, השער היפה הזה שהגשנו להם על צלחת. ציפיתי למשהו כזה, אבל אהבתי מאוד את התגובה שלנו מיד לאחר מכן. סיטי לקחה את כל הסיכונים שאפשר לקחת, אנחנו נזקקנו לקצת מזל ומשמעת. הייתי מאוד לא מרוצה במחצית. פפ לקח את כל הסיכונים וזו הייתה ההחלטה שלו והיא הייתה יכולה להצליח לו גם. הם היו יכולים לכבוש שניים או שלושה שערים במחצית הראשונה, אבל היה לי ברור שאם נזכה בכדור נוכל להגיע למצבים. אנחנו לא מחפשים להיות מושלמים, אלא להשיג את התוצאה, להראות אופי, מנטאליות חזקה, רוח לחימה וכל זה למען התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully