וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור שוחרר בתנאים מגבילים, הפועל חולון תדרוש שלא ישחק יותר בישראל

הקבוצה תדרוש לעגן בהסכם העזיבה כי השחקן שהכה גיא פניני לא יחזור יותר לשחק בליגה הישראלית. חולון קיימה מסיבת עיתונאים ותקפה: "הוא לא שולט על עצמו. רייס הוא היסטוריה"

גלן רייס ג'וניור יוצא מתחנת המשטרה. ברני ארדוב
גלן רייס ג'וניור מסתתר במכונית/ברני ארדוב

גלן רייס ג'וניור, ששוחרר אמש (שני) מהפועל חולון לאחר שהכה את גיא פניני עוכב לחקירה במשטרה. במקביל, הפועל חולון תדרוש כחלק מהסכם העזיבה שלו כי רייס ג'וניור, המיוצג על ידי עורך הדין ארי שמאי, לא ישוב לשחק בישראל.

הפרשה החלה אמש אחרי עימות קולני על הפרקט בין גלן רייס ג'וניור לגיא פניני. לאחר מכן היכה האמריקאי את הישראלי בחדר ההלבשה באגרוף חזק. פניני נחתך באזור ארובת העין, עזב את האולם לבית החולים כשהוא מדמם והמקום טופל. בקבוצה ערכו התייעצות בת מספר דקות בסיומה הוחלט לשחרר את רייס ג'וניור מיידית. לאחר מכן קיים המועדון מסיבת עיתונאים מיוחדת בה בה הכריז הבעלים שלמה אייזיק: "גלן רייס ג'וניור הוא היסטוריה. הוא לא יחזור לפה".


מהלך העניינים:

19:57: גלן רייס ג'וניור שוחרר מהמשטרה בתנאים מגבילים. נאסר עליו ליצור קשר עם גיא פניני והוא צפוי לעזוב את הארץ כבר מחר.

18:38 - הפועל חולון תדרוש כי כחלק מהסכם העזיבה גלן רייס ג'וניור יתחייב יותר לא לשחק בישראל. עו"ד ארי שמאי מונה לייצג את רייס.

18:14 איתן לנציאנו השיב לשאלות עיתונאים ואמר: "אני לא חושב שגלן רייס ג'וניור יתנצל. הוא לא בן אדם כזה. אנחנו לא הגשנו את התלונה במשטרה. אני חושב שבסופו של דבר הוא ישוחרר וילך הביתה. רציתי שיישאר פה כשחקן, אבל ההתנהגות שלו לא מאפשרת זאת".

18:04 - הבעלים, שלמה אייזיק: "היה אירוע חריג בצורה יוצאת דופן שחצה את גבולות ערכי המועדון ואת היעדים ששמנו לעצמנו במועדון ברוח הספורטיבית. חשוב לי להדגיש את העובדה שמסתכלים עלינו המון משפחות וילדים ויש גבולות שאנחנו לא יכולים לחצות אותם. ההחלטה הייתה מהירה והחלטנו להיפרד ממנו. כבוד האדם קודם לכבוד הצלחת. זו הרוח החולונית. כך היה וכך יהיה. מהאירוע הזה נצמח עוד יותר. גלן רייס הוא היסטוריה אנחנו לא נחזיר אותו".

18:02 - היושב ראש המועדון איתן לנציאנו: "אני רוצה להתחיל עם הצד החיובי. כשהבאנו את גלן ידענו מה אנחנו מביאים. לא ציפינו שיקרה מה קרה אתמול. מבחינה מקצועית הצלחנו בגדול איתו. כולם יזכרו פה להמון שנים את התרומה שלו. הצד השני שלו שהוא הראה אתמול זה היה קו אדום עליו לא יכולנו להבליג. החלטנו לנתק קשר איתו ולשחררו. התחלנו את העונה בלי רייס ונמשיך בלעדיו. לא רצינו בכך אבל זה קרה. אנחנו ממשיכים עם המטרות שלנו. אין לנו כוונה לוותר על שום תואר. אני מרחם עליו. הוא לא שולט על עצמו. אני בטוח שבתור בן אדם אם היה לו ראש מסודר הוא לא היה פה. נזכור אותו לתמיד. הביא גביע, עשה הצגות. אבל זו היסטוריה".

שלמה אייזיק בעלי הפועל חולון מדבר על פרשת גלן רייס ג'וניור. יוסי ציפקיס
"הוא ישוחרר וילך הביתה". מסיבת העיתונאים של חולון/יוסי ציפקיס

18:00: דובר הקבוצה גדי רבינוביץ' פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אתמול בסיום המשחק אירעה תקרית חריגה במהלכה גלן רייס הכה את גיא פניני. רייס ברח וניתק קשר עם הקבוצה. לפניני נעשתה הדבקה ובדיקות שללו שבר בארובת העין. הוא יחזור להתאמן בסוף השבוע. לאחר האירוע החליטה הקבוצה לשחרר את שחקן מהקבוצה. כל חברי ההנהלה הצביעו פה אחד על המהלך. טיפלנו באירוע חריג במהירות האפשרית".

17:58 - הבעלי הפועל חולון שלמה אייזק והיו"ר איתן לנציאנו התייצבו למסיבת העיתונאים המיוחדת של הקבוצה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתן לנציאנו יושב ראש הפועל חולון. יוסי ציפקיס
"לא ציפינו שזה יקרה". לנציאנו/יוסי ציפקיס

17:28 - הודעת משטרת ישראל: הנהלת הפועל חולון פועלת למנוע את חקירת המשטרה של אירוע התקיפה שהתרחש לכאורה בחדר ההלבשה שלה בתום המשחק אמש. חוקרי המשטרה ניסו במהלך כל הבוקר לאתר את שחקן חולון, גלן רייס ג'וניור, ולאחר מספר שעות הצליחו החוקרים להגיע אליו אולם זה סירב לשתף פעולה עם החוקרים ולא מסר שום מידע על מה שהתרחש בחדר ההלבשה.

במקביל, ניסיונות חוקרי משטרת מרחב איילון, בפיקודה של נצמ סיגל בר צבי, לא הביאו לכך שעדי הראייה שהיו בחדר ההלבשה - בהם שחקנים ובעלי תפקידים במועדון - ישתפו פעולה לגבי מה שהתרחש בחדר ההלבשה. "אנחנו מבינים שהנהלת הקבוצה רוצה לסגור את הדברים בתוך הקבוצה, ולא להוציא את זה לטיפול המשטרה", אמר גורם המקורב לחקירה.

16:57: גלן רייס ג'וניור עוכבש לחקירה במשטרה. השוטרים הגיעו לביתו של חנן קולמן שם שהה רייס ולקחו את השחקן לחקירה.

גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הסיפור ממשיך להסתבך. גלן רייס ג'וניור עם גיא פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully