וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מצדיעה לגיבורי העונה: "ניצחון שמשקף את כל השנה"

10.4.2018 / 7:38

חנן ממן מחקה את דויד סולארי ("אף אחד כבר לא יגיד שהוא לא שחקן של מספרים"), טהא ואלחמיד עונים למבקרים על המגרש, וחיימוב שמבוקש על ידי מכבי חיפה בשיאו למרות "חוסר ההערכה". אוחנה יעבור MRI, חשש לפציעה קשה

ברני ארדוב

1. "לא ניצחון של אליפות, ניצחון של אלופה"

אפילו בצוות המקצועי של הפועל באר שבע, שמנסה להישאר תמיד עם רגליים עם הקרקע, הבינו שהניצחון 0:1 אמש (שני) על מכבי תל אביב, שהגדיל את הפער בין הקבוצות ל-11 נקודות ואת הפער מהמקום השני לשש נקודות, מקרב מאוד זכייה באליפות שלישית ברציפות. "זה לא ניצחון של אליפות כי הסיפור עוד לא גמור", שינן אחד השחקנים בקבוצה את המנטרות הקבועות, אך הוסיף: "אבל זה ניצחון של קבוצה אלופה. כל העונה אנחנו מוכיחים אופי. אתמול זה היה תמונת מראה של העונה שלנו. אין הרבה קבוצות שהיו שורדות את מה שעברנו ועוד נאבקות על אליפות".

שחקן נוסף בקבוצה היה אפילו נחרץ יותר ואמר ש"אם לא נקח אליפות אחרי במצב הזה, זה יכתים את כולנו. אסור לנו לחשוב שזה כבר בכיס שלנו. אם נמשיך בדרך שלנו יהיה טוב".

עוד בנושא

הפועל באר שבע גברה 0:1 על מכבי תל אביב בנתניה
ברק בכר: "זה ניצחון משמעותי, יש לנו בעלי בית על המגרש"
ג'ורדי קרויף: "לא היו סימנים לירידה כזו, זה הזמן לשינוי ורענון"
ערב קשה שנגמר בריקודים: אלבום התמונות של ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
אפילו בכר מבין: אמש הוכרעה האליפות/ברני ארדוב

2. ממן על תקן סולארי: "אף אחד כבר לא יגיד שהוא לא שחקן של מספרים"

למרות שברק בכר הקפיד לפרגן לכל השחקנים אתמול, גם הוא יודע שהאליפות המתקרבת רשומה בעיקר על כמה שחקנים ספציפיים. הראשון הוא חנן ממן, שהצטרף בינואר ושינה את פני הקבוצה (אמש הוא גם כבש את שער הניצחון). כשבכר היה עוזר מאמן בקרית שמונה הוא ראה איך איזי שרצקי ורן בן שמעון הופכים קבוצה דועכת לאלופה עם הברקה בחלון ההעברות בינואר, בדמותו של דויד סולארי. בשנתיים האחרונות בכר לא הצליח להביא רכש כה משמעותי בינואר, אך העונה כשהבין שיש סיכוי להביא את ממן הוא הבהיר למי שרוצה לשמוע שהוא בדיוק השחקן שיכול להעיר קבוצה מנומנמת. "המספרים של חנן מדברים בעד עצמם", הסביר המאמן. "הוא גורם לשחקנים אחרים להיות יותר טובים. הוא חכם ואינטילגנט, והוסיף לנו דברים שהיו חסרים לנו".

ממן ציפה להיכנס לעניינים במהירות ולפני שחתם על החוזה בבאר שבע - למרות חוסר הוודאות בנוגע למעמדו - הבהיר בפני מקורביו שהוא עומד להיות שחקן משמעותי מאוד. "חנן הכניס הרבה אנרגיות שהיו חסרות", מסביר אחד מחבריו לקבוצה. "גם אתמול כשהוא לא היה בשיאו, הוא ידע להבקיע את השער. אמרו עליו פעם שהוא לא שחקן של מספרים. לא נראה לי שיש מישהו שיגיד עליו את זה יותר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מישהו עדיין מעז לטעון שהוא לא שחקן של מספרים? ממן חוגג/ברני ארדוב

3. מכבי חיפה תנסה לצרף את חיימוב, שמודה: "מרגיש לא מספיק מוערך"

אבל יש עוד גיבורים לעונה ההירואית - שחקני ההגנה, שספגו ביקורות קשות לאורך העונה וסיפקו תשובות על המגרש. אתמול, למשל, חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא קיבלו שבחים רבים על כך שסיכלו לחלוטין את ההתקפה של מכבי תל אביב. השניים ימשיכו בעונה הבאה לצד שיר צדק (אם יישאר) ולצד בלם זר או ישראלי נוסף. בורסת השמות עד היום כללה את אוראל דגני, אדי גוטליב ומרכוס דיניז מקרית שמונה. בכל מקרה, את אמונו של בכר (ושל כלל המערכת) שחקני ההגנה הנוכחיים כבר הרוויחו.

הצלע השלישית של ההגנה היא השוער גיא חיימוב, עוד אחד מכוכבי העונה. חיימוב אמנם מוערך מאוד בבאר שבע, אך ייתכן שלא יישאר בעונה הבאה ויעבור למכבי חיפה, שמביעה בו עניין רב ומקווה שתוכל להחתימו למרות שחוזהו בבאר שבע תקף לעוד עונה. למרות שהשוער נמצא בכושר שיא, לא נערכו עד כה אפילו שיחות ראשוניות בינו לבין באר שבע על הארכת חוזה. חיימוב אמר אמש ש"נסיים את העונה ונראה", וגם התמודד עם הטענה שהוא לא מוערך דיו גם בנבחרת, אליה לא קיבל זימון. "הייתה אכזבה שלא זומנתי, אבל אני משתדל לא להתעסק במה אומרים עליי. התרגלתי, זה ככה כבר כמה שנים. יכול להיות שאני לא מוערך מספיק ברמה הארצית".

שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב. ברני ארדוב
יעזוב למרות הכושר המצוין? חיימוב, מימין/ברני ארדוב

4. חשש לפציעה חמורה של אוחנה. יעבור MRI

מאז חודש ינואר מיכאל אוחנה לא שותף במשחק רשמי. מאז הוא הספיק לעבור תקופה מתוחה עם המועדון ולראות בעיקר ספסל (או יציע), אבל אמש בכר נתן לו צ'אנס בהרכב ואוחנה החזיר בריבית, עם בישול ויכולת טובה. ובכל זאת, חוסר המזל שלו נמשך כשנפצע במהלך המחצית השנייה, הוחלף ופונה לבית החולים עם חשש לפציעה חמורה. הוא יעבור היום בדיקת MRI לגילוי חומרת הפציעה.

מיחאי קורהוט חזר לאימוני ריצה ורק בעוד שבועיים עד שלושה יחזור לאימונים עם הקבוצה. גם מאור מליקסון ובן ביטון לא ישחקו נגד הפועל חיפה, בעוד אנתוני וואקמה יחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully