וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל הפסידה 3:1 בבית לאתלטיק בילבאו

הצוללת הצהובה ספגה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים והיא בסכנה משמעותית של אובדן המקום השישי. וויליאמס בישל לקורדובה (4) וכבש בעצמו (51), באקה צימק (67), אבל מונאין הכריע (87)

אימג'בנק GettyImages

שבוע אחרי שספגה השפלה גדולה כשהפסידה לקבוצה החלשה ביותר בליגה, מלאגה האומללה, המשיכה היום (שני) ויאריאל לאכזב. הצוללת הצהובה הפסידה 3:1 בבית לאתלטיק בילבאו ונותרה במקום השישי עם 47 נקודות ואם תמשיך בקצב צבירת הנקודות הנוכחי, היא גם בסכנה לא לסיים אפילו במקום השישי שמוביל לליגה האירופית. בילבאו, מנגד, נהנתה מניצחון חוץ ראשון מאז 22 בדצמבר ובסך הכול הרביעי העונה.

בילבאו עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. איניאקי וויליאמס נשלח בכדור עומק לצד ימין של הרחבה והוציא כדור רוחב חכם מאוד לאיניגו קורדובה, שהגיח מאחור ובעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1. אחרי הבישול היפה של וויליאמס, הגיע גם שער שלו בדקה ה-51 כשבעט ריבאונד פנימה אחרי הדיפה של השוער הביתי. ויאריאל צימקה בדקה ה-67 כשקרלוס באקה ניצל טעות גדולה של הבלם, פרץ קדימה לבד ובעט עם הפאלש יפה פנימה כדי לקבוע 1:2. בילבאו הכריעה סופית את המשחק בדקה ה-87 כשראול גרסיה העביר כדור רוחב ואיקר מוניאין המשיך מקרוב פנימה את ה-1:3. ויאריאל העצבנית נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-89 אחרי שאלברו מחא כפיים לשופט בפניו בציניות אחרי שזה פסק נבדל לזכות המארחת.

איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
איניאקי וויליאמס במשחק טוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully