וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהפסד צסק"א מוסקבה

הקשר הישראלי שותף ב-2:1 של קבוצתו נגד דינמו מוסקבה. בן חיים סופג ביקורת נוקבת בצ'כיה: "יש בליגה עשרות שחקני קישור יותר טובים ויציבים, גם אם מבחינת כישרון הוא עולה עליהם"

צילום מסך

בווידאו: הפרק השבועי של "טוכמן וחמי"

ארבעה ימים אחרי שהובסה 4:1 על ידי ארסנל במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית, חזרה היום (שני) צסק"א מוסקבה לליגה הרוסית וגם שם לא נחלה הצלחה משמעותית. ביברס נאתכו וחבריו הפסידו 2:1 בבית לדינמו מוסקבה במסגרת המחזור ה-24 בליגה. הקשר הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות וראה את אלכסנדר טשאייב כובש צמד (11 ו-49) עבור האורחת. פאיודור צ'אלוב רק צימק בדקה ה-60. בעקבות ההפסד נותרה צסק"א מוסקבה במקום השלישי בלבד עם 44 נקודות, שש מתחת לספרטק מוסקבה השנייה - לה יש גם משחק עודף - ושמונה פחות מלוקומוטיב מוסקבה הראשונה.

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
נאתכו/רויטרס

טל בן חיים ממשיך לספוג ביקורת על ההופעות שלו בספרטה פראג ובצ'כיה משוכנעים שהוא יעזוב את הקבוצה בקיץ. על פי האתר efotbal.cz במועדון כבר השלימו עם זה שלא יצליחו להחזיר את ההשקעה הגדולה על בן חיים, שנרכש ממכבי תל אביב בקיץ תמורת 2.9 מיליון יורו.

בן חיים נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה ב0:3 על דוקלה פראג בסוף השבוע, אבל לא הותיר רושם מיוחד. "למרות שההופעות החלשות שלו הוסברו בהתאקלמות איטית, גם בחלק השני של העונה הקשר הישראלי לא מצליח להתעלות מעבר לבינוניות", כתב העיתונאי רוברט רוהל, "בפגרה בן חיים דווקא היה השחקן הכי פורה של ספרטה פראג ונראה שהוא סוף סוף הדביק את הפער מבחינת כושר. אבל מסתבר שלכבוש שערים נגד יריבות מהליגה השנייה והליגה השלישית זה משהו שקשה לשחזר בליגה הבכירה".

רוהל הוסיף: "הכניסה של בן חיים במשחק נגד דוקלה לא עזרה לספרטה וגם לאוהדים היה מה להגיד על זה. זו לא תהיה הגזמה לכתוב שהיום בליגה הצ'כית יש עשרות שחקני קישור יותר טובים ויציבים, גם אם מבחינת כישרון הוא עולה עליהם. זו תהיה הפתעה גדולה, הלם של ממש, אם ספרטה פראג תצליח להחזיר את ההשקעה שלה בבן חיים: 2.9 מיליון יורו. החזרה שלו לישראל בקיץ הקרוב נראית ודאית, וזה יקרה תמורת סכום הרבה יותר נמוך".

בן חיים שותף העונה ב-15 משחקי ליגה, אבל עדיין לא הצליח לכבוש אפילו שער אחד. הוא בישל שער אחד וסחט פנדל שהביא לכיבוש שער נוסף.

עוד בנושא:

ליטו וידיגאל ועוזריו תובעים את מכבי תל אביב
ליאור רפאלוב חזר להרכב, אך קלאב ברוז' הפסידה

טל בן חיים, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
העונה הלא טובה נמשכת. בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully