וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה 0:5 את מץ, רק 0:0 ביתי למארסיי מול מונפלייה

ממפיס דפאי כיכב עם ארבעה בישולים ושער בניצחון ליון, שעלתה למקום השלישי על חשבון הקבוצה מדרום צרפת שלא הצליחה להכניע את מונפלייה העיקשת. ניס וראן סיימו ב-1:1

ממפיס דפאי שחקן ליון. רויטרס
בכושר שיא. ממפיס דפאי/רויטרס

הקרב על המקום השלישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) כאשר ליון מחצה 0:5 את מץ עם הצגה של ממפיס דפאי ועקפה את מארסיי שסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב עם מונפלייה. ניס פספסה הזדמנות להתקדם למקום החמישי כשסיימה ב-1:1 ביתי מול ראן.

עוד בנושא:
מונאקו התקרבה להבטחת המקום השני עם 1:2 על נאנט
פריס סן ז'רמן חילצה 1:1 דרמטי בסנט אטיין למרות החמצת ענק של אדינסון קבאני

מץ - ליון 5:0

ממפיס דפאי המשיך לככב והוביל את קבוצתו לניצחון קל במגרשה של נועלת הטבלה. אחרי שכבש שער ניצחון דרמטי במארסיי וחגג עם צמד מול טולוז, ההולנדי הבריק הפעם עם ארבעה בישולים וגם מצא את הרשת בעצמו. כבר אחרי 52 שניות בישל ממפיס מנקודת הקרן למרסלו שנגח פנימה. השילוב הזה עבד לאחר מכן גם מצד שמאל, כשממפיס הרים קרן והבלם הברזילאי השלים צמד בדקה ה-20. ההולנדי כבש בדקה ה-65 את ה-13 שלו העונה בליגה, אך חזר לתפקיד השף עם הכנות לברטרן טראורה (68) ולמריאנו דיאס המחליף (86).

קוסטס מיטרוגלו מארסיי. רויטרס
קוסטאס מיטרוגלו מתקשה/רויטרס

מארסיי - מונפלייה 0:0

איזה שבוע מאכזב למארסיי. אחרי ההפסד הדחוק ללייפציג בליגה האירופית, הקבוצה מדרום צרפת שנהנית דווקא מעונה מצוינת, פגשה את קבוצת ההגנה השנייה בטיבה בליגה וללא כוכבה הפצוע פלוריאן תובאן התקשתה לייצר מצבים וגם קופחה כשלא קיבלה פנדל ברור בדקה ה-78. הקבוצה של רודי גרסיה במקום הרביעי בגלל הפרש שערים נחות מזה של ליון, שניצחה בוולודרום לפני שני מחזורים והקרב בין השתיים על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות צפוי להיות צמוד עד הסוף.

ניס - ראן 1:1

הקרב על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית הסתיים בחלוקת נקודות שהותירה את ראן במקום החמישי וביתרון של נקודה על פני יריבתה. ניס שוב נהנתה משער של אלסאן פלאה, שבעט מרחוק בדקה ה-17 ונעזר בהסטה של שחקן אורח כדי לחגוג את השביעי שלו בארבעת המחזורים האחרונים וה-13 בליגה העונה. ראן הגיבה תוך 10 דקות עם שוויון של בנז'מן בוריז'ו ורשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully