וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חילצה 1:1 מול סנט אטיין, החמצת ענק לקבאני

האלופה שבדרך פיגרה לאורך כל המשחק ונותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-41 אחרי שקימפמבה הורחק, אבל שער עצמי של דבושי בדקה ה-92 סידר לה נקודת חוץ. קאבלה כבש (17) והחמיץ פנדל (31)

אדינסון קבאני חלוץ פריס סן ז'רמן. רויטרס
איזו החמצה ענקית. קבאני/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם פריס סן ז'רמן, שנעצרה אחרי תשעה ניצחונות ליגה ברציפות, אבל יצאה במזל עם נקודה ב-1:1 בחוץ מול סנט אטיין, שבוודאי תרגיש מאוכזבת מאוד. הקבוצה מהבירה נשארה כמובן במקום הראשון והגדילה את הפער העצום שלה ממונאקו ל-17 נקודות ומשחק עודף, סנט אטיין תישאר במקום התשיעי גם בתום המחזור.

סנט אטיין כבשה ראשון בדקה ה-17. מתיו דבושי הגביה מימין, מרקיניוס נראה כמי שבולם את ג'ונתן במבה, אבל הוא איכשהו הצליח להעביר לרמי קאבלה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. המארחת הייתה קרובה לכבוש גם את השני בדקה ה-31. פרנסל קימפמבה ביצע עבירה ברחבה וגרם לפנדל כשהוא מקבל כרטיס צהוב. קאבלה ניגש לבעוט את הפנדל, אבל אלפונס אראולה הדף וזה נשאר 0:1. קימפמבה השאיר את פ.ס.ז' בעשרה שחקנים כשספג צהוב שני בדקה ה-41 והורחק. אדינסון קבאני נכנס כמחליף בדקה ה-68 וכעבור שמונה דקות הגיע להזדמנות שקשה להחמיץ ממנה אחרי מסירת רוחב של אנחל די מריה, אבל החלוץ האורוגוואי בעט מול שער ריק החוצה. איזו החמצה ענקית. למרות זאת, הקבוצה של אונאי אמרי נהנתה מהרבה מזל כשבדקה ה-92 תומא מונייה הגביה מימין, קיליאן אמבפה נגח כדור שהיה הולך החוצה, אבל הוא פגע בדבושי חסר המזל, שינה כיוון והמשיך פנימה, 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully