וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 0:1 את אספניול ועלתה למקום השלישי

שבוע לפני הביקור בקאמפ נואו, הקבוצה הלוהטת של מרסליניו נהנתה משער מוקדם של רודריגו (7) ועקפה את ריאל מדריד שאיבדה שתי נקודות בדרבי. סוסיאדד התפוצצה עם 0:5 על ג'ירונה, דויד סורוטוסה המחליף בישל שלושה שערים

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל סוסיאדד

פרט לדרבי הגדול של מדריד, עוד שלושה משחקים נערכו היום (ראשון) בליגה הספרדית. הנהנית הגדולה מהתיקו של ריאל מדריד היתה ולנסיה שהשיגה ניצחון חמישי רצוף עם 0:1 על אספניול ועקפה את האלופה בדרך למקום השלישי. לבנטה השיגה 1:2 דרמטי בקרב התחתית מול לאס פלמאס ועשתה צעד משמעותי לקראת הישארות, בעוד ריאל סוסיאדד התרחקה ממנה עם 0:5 מוחץ על ג'ירונה.

רודריגו שחקן ולנסיה. GettyImages
עוד ניצחון ומקום שלישי. רודריגו/GettyImages

ולנסיה - אספניול 0:1

בשקט בשקט, העטלפים נכנסו לכושר נהדר ולפתע הם כבר במקום השלישי כאשר הם ניצלו את התיקו של ריאל מדריד בדרבי והם די בטוחים בליגת האלופות בעונה הבאה. המשחק הזה היה די שקול אך הוכרע די מהר כשרודריגו נגח פנימה בדקה השביעית אחרי בישול של גונסאלו גדש המצוין. ניצחון דחוק אך חשוב מאוד לעטלפים שבמחזור הבא יתארחו בקאמפ נואו אצל ברצלונה. איזה משחק.

ריאל סוסיאדד - ג'ירונה 0:5

צפו בתקציר

הבאסקים המאכזבים העניקו קצת רגעי נחת לאוהדים באנואטה וקפצו מהמקום ה-16 ל-12 עם חמישייה שנייה תוך קצת יותר מחודשיים. ג'ירונה היא הפתעת העונה בספרד, אבל הפעם פשוט התפרקה ופספסה עוד הזדמנות לעקוף את סביליה השביעית. סרחיו קנאלס שלח כדור לרחבה שאיכשהו נכנס פנימה בדקה ה-11 ועדנאן ינוזאי עקף את השוער וכבש בדקה ה-35, לפני שכולם פינו את הבמה לדויד סורוטוסה. הקשר נכנס בדקה ה-64 והספיק לבשל שלושה שערים: פעמיים בכדורי עומק למיקל אויארסבאל (71 ו-85) ועוד אחד לקינוח לחואנמי (88).

לבנטה - לאס פלמאס 1:2

צפו בתקציר

שער ניצחון דרמטי של חוסה קמפאניה קירב את לבנטה להישארות בליגה ואת לאס פלמאס לירידה. המגן הימני קוקה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-35, דויד גרסיה השווה אחרי הכנה של המחליף ג'ונתן קאלרי בדקה ה-50, אבל קמפאניה סובב נהדר אל הרשת במתפרצת בדקה ה-92, למרות הרחקתו של קוקה שש דקות קודם לכן. לבנטה ממשיכה בדהירה שלה מאז מינויו של פאקו לופס, שהשיג 10 נקודות בארבעה משחקים כמאמן - בדיוק כמו שהשיג קודמו ב-15 מחזורים. זה גם הפער של לאס פלמאס מחוף מבטחים, כך שהיא בדרך הבטוחה לליגת המשנה אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully