וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:2 דרמטי במיוחד את קייבו

מיליק (89) ודיאוורה (93) כבשו בסיום וסידרו לתכולים שלוש נקודות, שצמצמו את הפער מיובנטוס לארבע נקודות. אינטר הפסידה 1:0 לטורינו, לאציו ניצחה 1:2 את אודינזה, רק 1:1 למילאן

מאורו איקרדי, שחקן אינטר. רויטרס
מאורו איקרדי מאינטר מאוכזב/רויטרס

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם 1:2 סופר-דרמטי של נאפולי השנייה על קייבו. אינטר הפסידה 1:0 בטורינו וראתה את לאציו עוברת אותה ואת רומא בדרך למקום השלישי עם 1:2 בחוץ על אודינזה. מילאן סיימה ב-1:1 ביתי מול ססואלו.

ארקדיוש מיליק נאפולי. רויטרס
מיליק ונאפולי עם מהפך דרמטי/רויטרס

נאפולי - קייבו 1:2

היה נראה שהמארחת בדרך הבטוחה להפסד כשפיגרה עד הדקה ה-89 ואפילו החמיצה פנדל, אבל הנאפוליטנים גילו הרבה אופי, הצליחה לחזור ואפילו לנצח כדי להקטין את הפער מיובנטוס בחזרה לארבע נקודות. מאריוס סטפינסקי העלה את קייבו ליתרון מפתיע עם שער יפה בדקה ה-73 אחרי שדריס מרטנס החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-50. סטפינסקי לא נשאר הפולני היחיד שכבש ובדקה ה-89 ארקדיוש מיליק מצא את השוויון. לורנצו איניסייה הקפיץ לו כדור יפה מאוד ומיליק נגח עם הרבה רגש לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-93 כשההגנה של קייבו לא הצליחה להרחיק קרן שהגיעה מצד ימין, אמדו דיאוורה בעט פנימה וקבע 1:2 דרמטי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לורנצו אינסינייה נאפולי. רויטרס
אינסינייה/רויטרס

אודינזה - לאציו 2:1

צ'ירו אימובילה הפך לשחקן הראשון בתולדות לאציו שכובש 27 שערי ליגה בעונת אחת (ג'וזפה סיניורי והרנן קרספו החזיקו יחד בשיא הקודם עם 26) והוביל את קבוצתו למקום השלישי בטבלה. אודינזה, שקבעה תקדים כשעלתה עם 11 חולצות שונות (כל שחקן עם חולצה מתקופה אחרת, כשבמהלך המשחק התנהלה מכירה פומבית והכסף נאסף לתרומות) עלתה ראשונה על הלוח הודות לנגיחה של קווין לזניה בדקה ה-13. אלא שלאציו, בניגוד ליריבתה העירונית רומא, לא נתנה למחשבות על אירופה לפגוע לה בקמפיין בליגה והפכה במהירות בזכות אימובילה, שכבש בדקה ה-27 ובישל בחלוף 10 דקות לספרדי לואיס אלברטו. אודינזה האריכה את שיא המועדון השלילי עם הפסד שמיני רצוף, לאציו לראשונה עם 10 ניצחונות חוץ בעונה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
קבע שיא מועדון. צ'ירו אימובילה/GettyImages

טורינו - אינטר 0:1

הנראזורי לא הצליחו לנצל את ההפסד של רומא לפיורנטינה וכשלו בניסיון להעפיל למקום השלישי בטבלה על חשבון הקבוצה מהבירה. בכך גם הגיע לסיומו רצף של חמישה משחקים של אינטר ללא הפסד בליגה וגם רצף של 517 דקות ללא ספיגה של שער. טורינו מנגד, השיגה ניצחון ליגה שני רצוף ושדרה את מעמדה במרכז הטבלה. זהו הניצחון הראשון של טורינו על אינטר בבית מאז פברואר 1994 ומי שהכריע את המשחק היה אדם ליאיץ' שסיים מתפרצת מושלמת ונעץ מקרוב את הכדור לתוך הרשת של הקבוצה שאת מדיה לבש בעבר. עד לסיום הנראזורי הפעילו לחץ כדי להשוות אך נתקלו ביכולת טובה של שוער טורינו סלבטורה סיריגו. על הקווים ולטאר מצארי חגג ניצחון יוקרתי על האקסית ועל לוצ'אנו ספאלטי.

פטריק קוטרונה מילאן מול פרנצ'סקו אצ'רבי ססואולו. GettyImages
אצ'רבי מול קוטרונה/GettyImages

מילאן - ססואלו 1:1

הרוסונרי עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ומשחק רביעי מארבעת האחרונים בהם הם לא מצליחים לנצח. הנקודה הזו הותירה את מילאן במקום השישי עם 51 נקודות בלבד, תשע מתחת לרומא הרביעית במקום שמוביל לליגת האלופות. דווקא האורחת הייתה הראשונה שכבשה כשמתאו פוליטאנו קיבל כדור עומק מצוין מלוקה מאציטלי והכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-75. מילאן איזנה בדקה ה-86 כשמתאו מוסאקיו הכניס כדור עומק לניקולה קאליניץ', שהסתובב על השומר שלו ובעט נהדר לפינה את ה-1:1.

אדם ליאיץ', שחקן טורינו. רויטרס
הכריע את המשחק. ליאיץ'/רויטרס

משחקים נוספים

קרוטונה - בולוניה 0:1
לקרוטונה: סימון נוואנקו (25)

ורונה - קליארי 0:1
לוורונה: רומולו (36, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully