וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה מגיב בזלזול לדברי זידאן: "כנראה שלא אצליח להירדם בלילה"

ברצלונה חוגגת כמעט-אליפות: הקפטן שיבח את מסי ("בכושר הטוב אי פעם") וענה בעוקצנות אופיינית לזידאן אחרי שהודיע כי ריאל לא תעשה ליריבה השנואה משמר כבוד. בתקשורת קטלו: "מסי לא צריך מספרות כדי להראות שהוא הגדול מכולם"

one

ברצלונה השוותה אמש (שבת) שיא היסטורי בזכות הניצחון 1:3 על לגאנס. זה היה משחק ליגה 38 ברציפות שלה ללא הפסד; בדיוק כמו ריאל סוסיאדד בשנים 1979-1980. אם היא לא תנוצח בבית על ידי ולנסיה ביום שבת הבא, השיא יהיה שייך לה ורק לה. באופן שהולם את נקודת הציון, היום (ראשון, 8 באפריל) בארסה מציינת בדיוק שנה להפסד האחרון שלה בליגה: 2:0 למלאגה.

הכוכב היה ליאונל מסי, שבשבועיים האחרונים החלים מפציעה ונאבק בעייפות, אבל ממשיך לפרוע שטרות מדי משחק. אתמול הארגנטינאי העלה את המאזן שלו העונה ל-29 שערי ליגה, 7 יותר מכריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס שדולקים אחריו וכנראה כבר לא ישיגו אותו העונה.

אבל הנושא החם אחרי המשחק היו דווקא האמירות של מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, שהודיע אמש חגיגית כי קבוצתו לא תעשה לברצלונה משמר כבוד - מחיאת כפיים ועמידה במרכז המגרש לקבוצה היריבה, הנחשבת מסורת עתיקה וחשובה בספרד - אם היא תזכה באליפות לפני הקלאסיקו ב-6 במאי.

"למען האמת לא ממש אכפת לי מהדברים שהוא אמר. עדיין לא זכינו באליפות, ובלי שום קשר אין בכוונתי להתייחס לדברים כאלה", אמר בלקוניות מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. ג'רארד פיקה, כהרגלו, היה קצת יותר נחרץ וקצת יותר צבעוני. כשנשאל על הדברים של זידאן השיב בציניות: "כנראה שלא אוכל להירדם בלילה. איזה פחד". פיקה הוסיף ש"לא אכפת לי מה יקרה בדרבי מחר, וסיכוי טוב שגם בכלל לא אצפה בו. עד כדי כך זה לא מעניין אותי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
בדרך הבטוחה לאליפות וגם למלכות השערים בספרד. מסי/AP

על מסי, שנמצא בכושר נפלא אמר פיקה: "הוא חזר טוב מאי פעם. הוא ממשיך להוכיח משחק אחרי משחק למה הוא הכדורגלן הכי טוב בעולם. אני לא חושב שיש מישהו שמסוגל לפקפק בקביעה הזאת".

כמובן שבברצלונה גם חגגו בשמחה את השוואת השיא של ריאל סוסיאדד. פיקה אמר ש"לא להפסיד במשך 38 משחקים רצופים דורש ריכוז שיא. במשחק הבא כולנו נצטרך להיות בפוקוס עוד יותר גדול כדי לשבור את השיא".

בצל חגיגות השיא וההתלהבות מעוד שלושער של מסי, גם ארנסטו ואלוורדה רשם ציון דרך: היה זה משחקו ה-50 בתור מאמן הקבוצה, והנתונים מספרים עד כמה גדולה הצלחתו. במשך 50 המשחקים הללו כמאמן ברצלונה ספגה הקבוצה 26 שערים בלבד, לשם ההשוואה, מדובר במספר הכי נמוך למאמן בארסה ב-50 המשחקים הראשונים מאז שנת 1988. בסך הכל הוא הפסיד שלושה משחקים.

עוד שחקן שקיבל תשומת לב מיוחדת הוא אנדרה גומש. מאז שהקשר פתח את ליבו וסיפר על קשייו הנפשיים כשחקן ברצלונה הוא זכה לתמיכה מצד המועדון והאוהדים, ואמש הוא ש"מאז שדיברתי הכל השתנה. כולם נותנים לי אהבה, וזה מרגיש נהדר לשחק כדורגל עבור ברצלונה עכשיו. זה מרגיש כמו חלום ילדות". כמו כן, סיפר גומש שמוזכר כמועמד לעבור קבוצה בקיץ ש"אשמח להישאר כאן ואעשה הכל כדי שזה יקרה".

עוד באותו נושא

ברצלונה ניצחה את לגאנס 1:3, ליאונל מסי כבש שלושער

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
כרגיל, סיפק את הסחורה בראיון סוף המשחק. פיקה/רויטרס

הפובליציסט לואיס מסקארו מ"ספורט" ניצל את השלושער של מסי כדי לעקוץ את רונאלדו: "אני מודה שהמספרת נגד יובנטוס הייתה פנטסטית, אבל חלק מכלי התקשורת הפכו אותה למשהו שהיא לא: השער הגדול בהיסטוריה. התעמולה של מדריד עבדה שעות נוספות, כאילו רונאלדו המציא את בעיטת המספרת. ההוצאה לפועל של הפורטוגלי הייתה משולמת, אבל זו לא הייתה יצירת אומנות, כי כאלו נוצרות על ידי גאונים. למשל ליאונל מסי. בחמש דקות הוא גמר את המשחק נגד לגאנס (הקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד מהגביע). מסי לא צריך מספרות כדי להוכיח שהוא הגדול מכולם".

אז מסי אמנם הבריק עם שלושער, אבל ברצלונה גמגמה בחלקים נרחבים של המשחק, בעיקר במחצית השנייה. לגאנס הגיעה לכמה הזדמנויות טובות מאוד, כבשה שער שצימק ל-2:1 ואפילו הצליחה לגרום למוליכת הטבלה לסגת ולהתגונן. המאמן ארנסטו ואלוורדה לא הסתיר את התחושות שלו: "גם ב-0:2 משחקי כדורגל הם לא גמורים, תשאלו את סביליה. סיכנו את עצמנו ואנחנו חייבים להיות יותר אחראיים. אני לא מרגיש כאילו אני כבר אלוף, כי מי שמרגיש ככה מתחיל לבצע טעויות".

מי יהיה מלך השערים האירופאי? ליאו מסי השתווה למוחמד סלאח מליברפול במרדף אחר נעל הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully