וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "כשחזרתי לבאיירן מינכן אף אחד לא דיבר על אליפות"

באיירן מינכן חגגה אליפות שישית ברציפות והיא שוב תעשה זאת בהפרש דו ספרתי. המאמן שהוזעק באוקטובר: "לא דמיינתי שאחזור מפרישה". רובן חגג בפעם האחרונה? "צריך לחשוב על האופציות"

רויטרס

יופ היינקס בן ה-72 חזר מפרישה באוקטובר. הוא לא היה נענה לכל קריאה, אבל זו הייתה באיירן מינכן. הבווארים היו בעיצומו של "משבר" ופיגרו בחמש נקודות מאחורי המוליכה בורוסיה דורטמונד בחמש נקודות. קרלו אנצ'לוטי פוטר, היינקס מונה במקומו; מאז חלפו 22 מחזורים ובאיירן ניצחה ב-19 מתוכם. אתמול היא זכתה באליפות אחרי שהפער שלה מהמקום השני (שאלקה) גדל ל-20 נקודות. ואנחנו רק בתחילת אפריל.

"אני מודה שלא דמיינתי שאחזור לאמן, אבל באיירן לא מצאה מאמן אחר והסכמתי לחזור. יש לי ניסיון כל כך עשיר עם הקבוצה ואני חייב לה כל כך הרבה", אמר אמש המאמן שהוליך את הקבוצה לאליפות בפעם הרביעית. הפעם הראשונה אגב, הייתה ב-1989, כשחלק גדול משחקני הקבוצה אפילו לא היו בתכנון.

"אני מרוצה בעיקר בגלל שכשקיבלתי את התפקיד, אף אחד לא חשב על זכייה באליפות", טען היינקס, "באותו זמן פיגרנו אחרי דורטמונד בחמש נקודות והיא שיחקה כדורגל נהדר. אני שמח בשביל שחקנים כמו חאמס רודריגס, סבסטיאן רודי וניקלאס זולה, שזכו בבונדסליגה בפעם הראשונה בקריירה".

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס חוגג עם אריאן רובן. רויטרס
היינקס ורובן חוגגים/רויטרס

זו הייתה האליפות ה-28 של באיירן מינכן והשישית ברציפות. השליטה של הבווארים בליגה מוחלטת וכמעט מיותר לציין שבשתי הקטגוריות הללו מדובר בשיאים. עד כמה הליגה הגרמנית הפכה לליגה של קבוצה אחת יעיד הנתון הבא: בכל אחת מאותן שש אליפויות, באיירן זכתה בפער דו ספרתי.

פרנק ריברי למשל, נמצא כל כך הרבה שנים בקבוצה עד שאתמול הוא השווה את שיא הזכיות לשחקן אחד עם שמונה כאלו. הוא הצטרף למועדון מכובד שכולל גם את מהמט שול, פיליפ להאם, בסטיאן שוויינשטייגר ואוליבר קאן.

אריאן רובן הצטרף שנה אחרי ריברי ויש לו אליפות אחת פחות. יכול להיות שזו של אתמול גם הייתה האחרונה שלו עם באיירן מינכן. ההולנדי בן ה-34 מסיים חוזה בקיץ ובינתיים עוד לא הוחלט אם הוא ימשיך. "אני צריך לחשוב על כל האופציות, הכל אפשרי בכדורגל", אמר רובן, "כשכל האפשרויות יהיו על השולחן, אוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. כרגע הדבר החשוב ביותר הוא שיש לנו עוד משימות העונה".

עוד באותו נושא

באיירן מינכן ניצחה 1:4 את אוגסבורג וזכתה באליפות ה-28 בתולדותיה

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי חוגג. רויטרס
השווה שיא מועדון. ריברי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully