וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה 1:4 את אוגסבורג וזכתה באליפות ה-28 בתולדותיה

הבווארים הבטיחו אליפות שישית ברציפות עם ניצחון חוץ די קליל. טוליסו (32), רודריגס (38), רובן (62) ו-ואגנר (87) הפכו אחרי שער עצמי אומלל של זולה (18) ונתנו את האות לחגיגות

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
יש להם אליפות נוספת. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

המחזור ה-29 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) וייזכר בעיקר בשל העובדה שבאיירן מינכן הבטיחה אליפות 28 בתולדותיה ושישית ברציפות (שיא בונדסליגה) כבר בתחילת אפריל הודות לניצחון 1:4 בחוץ על אוגסוברג. מדובר באליפות רביעית של באיירן תחת יופ היינקס, שכעת יוכל להתרכז יחד עם קבוצתו במאבקים הצפויים להם בהמשך העונה בליגת האלופות.

שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות שישית ברציפות/רויטרס

אוגסבורג - באיירן מינכן 4:1

הבווארים היו יכולים להבטיח את האליפות בכל אחד משני המחזורים האחרונים ולא הצליחו לעשות את זה. הפעם הם החליטו שהגיע הזמן לעשות לזה סוף ולתת את האות לחגיגות כבר בתחילת אפריל. בדקה ה-18 טעות של ג'רום בואטנג איפשרה לקורדובה להתקדם באין מפריע, חלוץ נבחרת ונצואלה נעצר על ידי אולריך אבל הכדור פגע בניקלאס זולה חסר המזל ונכנס פנימה, 0:1 מפתיע לאוגסבורג. באיירן לא נלחצה, והפכה במהירות עם שערים של קורנטן טוליסו (32) וחאמס רודריגס (38). במחצית השנייה אריאן רובן גם השתתף בחגיגה (62) וסנדרו ואגנר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87. באיירן הבטיחה אליפות שישית בריצפות ו-28 בסך הכל. כעת, כשהאליפות בכיס ואחרי הניצחון 1:2 בספרד על סביליה והגומלין ברביעי, הבווארים יוכלו להתרכז בליגת האלופות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני שאלקה חוגגים. AP
רוצים להמשיך לנצח. שחקני שאלקה/AP

המבורג - שאלקה 2:3

מזל טוב להמבורג, שמנצחת לראשונה מאז ה-26 בנובמבר 2017 והתקרבו מרחק חמש נקודות ממיינץ שנמצאת מעל הקו האדום. שאלקה הייתה זו שעלתה ליתרון משער של נאלדו (9), פיליפ קוסטיץ' (17) איזן, לואיס הולטבי הפך (52) וגידו בורגסטאלר שוב קבע שוויון (63), אבל המילה האחרונה של ארון האנט מהמבורג, שנתן את הניצחון עם פצצה בדקה ה-84.

תוצאות נוספות:

האנובר - ורדר ברמן 1:2
להאנובר: מרטין הארניק (17), פליקס קלאוס (42). לברמן: אישק בלפודיל (74)

בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 1:2
לגלדבאך: תורגן הזאר (75, 78). להרטה: סלומון קאלו (40)

קלן - מיינץ 1:1
לקלן: יונס הקטור (7). למיינץ: פאבלו דה בלסיס (50).

פרייבורג - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: דניאל דידאבי (2, 83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully