וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור וההשתוללות: צילומים חדשים נחשפו, האם ומתי יישב בכלא?

התמונות הקשות, המטוס הפרטי, הבכיר שחשב שהוא "הולך למות", השמועות על שימוש בסמים והסיבות להתקף הזעם. בארה"ב מנתחים לעומק את התקרית של מקגרגור, סוכנו מבטיח: "הוא רוצה לחזור להילחם"

אימג'בנק GettyImages

קונור מקגרגור עשוי לקבל עונש מאסר של עד שבע שנים על ההשתוללות האלימה שלו בניו יורק בסוף השבוע, כשתמונות חדשות חשפו זווית חדשה של פרץ האלימות של האירי. בסרטון שהועלה אתמול (שבת) על ידי ה-UFC על אירועי הערב הסוער שוב מראים את מקגרגור משליך עגלת מזוודות ומחסומי פלדה על האוטובוס, כשהוא ופמלייתו משתוללים מול הוואן ופוצעים חלק מיושבי האוטובוס.

מקגרגור, כך נראה, עשה זאת במחאה לקראת הקרב של יריבו חביב נורמגומדוב על תואר האליפות במשקל קל. "זה היה חייב להיעשות", סימס מקגרגור לדנה ווייט, הבוס של ה-UFC, לפני שהסגיר את עצמו למשטרה. הוא וחבריו דרשו מנורמגומדוב לרדת מהאוטובוס ולהילחם מולם, דבר שכמובן לא קרה.

צפו בסרטון המלא של ה-UFC על הערב הסוער

במהלך סוף השבוע הועלו תיאוריות כאילו מדובר באירוע מבוים, על מנת לייצר הייפ ובאזז, אבל התמונות מוכיחות שמדובר בהתקף זעם רציני ומתוכנן מראש של מקגרגור והפמליה, שטסו במיוחד לארה"ב. שמשת החלון שמקגרגור ניפץ פצעה את הלוחם מייקל קיזה, שדם זלג על פרצופו עקב חתך בראשו. גם שאר יושבי האוטובוס נראו נסערים ומזועזעים מהמתקפה. "חשבנו שאנחנו הולכים למות", סיפר ריד האריס, בכיר ב-UFC שנכח באוטובוס.

מקגרגור זעם על ההחלטה לקיים קרב על החגורה, שמשמעותו שלילת תואר האלוף שלו. יממה לפני כן הוא צייץ בטוויטר "לא תיקחו ממנו שום תואר יא מז---". הוא שכר במיוחד מטוס פרטי, וטס עם חבריו לניו יורק, גם כדי להביע תמיכה בחברו ארטם לובוב, שנחשב ליריב נוסף של חביב נורמגומדוב בקרב היורשים של החגורה של קונור.

חלון מנופץ באטובוס אותו תקף קונור מקגרגור. רויטרס
חלון האוטובוס המנופץ/רויטרס

בעקבות המתקפה מקגרגור הסגיר את עצמו למשטרה, וצולם לאחר מכן כשהוא אזוק בדרכו למעצר. הוא הואשם בשלושה סעיפי תקיפה, ועלול להיענש בחומרה. בארה"ב טוענים כי למרות העבירות הקשות והצילומים הנחרצים, קיים סיכוי סביר שיצליח לסגור על עסקת טיעון ללא עונש מאסר. פרשנים בניו יורק ניתחו את סיכוייו, ותובעת אחת טענה ש"העניין המרכזי מבחינתי זה שהוא גם ניסה לתקוף, וגם פצע אנשים, וזה יחמיר את העבירה". תובע אחר טען ש"אני רואה אפשרות שהוא יישב בכלא, אבל זאת ברוקלין, ואנשים פה עושים פשעים חמורים יותר ויוצאים מזה עם עסקאות ללא כלא".

דנה ווייט טען שמקגרגור והוא הסתמסו אחרי התקרית. "זו הייתה השיחה הכי מוזרה שהייתה לנו אי פעם", הודה וויייט, "דיברנו לפני שהסגיר את עצמו, ולא רק שהוא לא הבין מה קרה שם, הוא הצדיק את זה. זה נראה לו נכון".

עורך דינו של מקגרגור (שיידרש לחזור לארה"ב לדיון נוסף מול שופט ב-14 ביוני) הבטיח שמרשו, ששוחרר בערבות, לא יהווה סיכון בטיסה חזרה לאירלנד. "הוא כנראה הפרצוף הכי מוכר בעולם", אמר. האירי נדרש לגייס 75 אלף דולר לשחרור בערבות עבורו ועבור חברו, ונאלץ ללוות כסף ממלווה בריבית מאחר שלא היה עליו כזה סכום במזומן.

צילום מסך - קונור מקגרגור משתולל. מתוך אתר ה-UFC, אתר יצרן
"אולי הוא על סמים?". מקגרגור משתגע/אתר יצרן, מתוך אתר ה-UFC
הלוחם מייקל קייזה נפצע בראשו מההשתוללות של מקגרגור. אתר רשמי
מדמם מהראש. קייזה/אתר רשמי

כעת השאלה היא בנוגע לעתידו של מקגרגור ב-UFC, שכמובן נמצא בספק, גם לנוכח ההשתוללות, וגם לנוכח העבירה הפלילית. "כולם נגעלים ממנו עכשיו", אמר ווייט על הלוחם הכי מפורסם בענף, זה שללא ספק מכניס הרבה כסף ל-UFC, "אפשר להעריך שהולכים לתבוע אותו בסכומים אדירים, זה היה מהלך רע מאוד לקריירה שלו". בארה"ב דווח כי ווייט ומקגרגור אמורים היו להיפגש בסוף השבוע ולדון על חזרה שלו לזירה ולהיאבק שוב, אבל זה לא צפוי לקרות בקרוב.

מקגרגור לא נלחם ב-MMA מאז UFC 205 בנובמבר 2016, כשגבר על אדי אלבארז במדיסון סקוור גארדן. מאז הספיק לגרוף כ-100 מיליון דולר בזכות הקרב המתוקשר מול פלויד מייוות'ר, ועלה לכותרות בעיקר בגלל דברים שלא קשורים לספורט. הוא הסתבך בקטטה בפאב בדאבלין, ושמועות במולדתו טענו לשימוש בסמים שמשבשים את דעתו. דנה ווייט נשאל על הסוגיה, וענה: "אני לא יודע, לא יודע אם הוא על סמים או מה הקטע שלו, אבל לבוא לכאן ולהתנהג ככה... מדברים פה על בנאדם שיש לו תינוק, לא מזמן נולד לו ילד, ככה אתה מתנהג?".

חביב נורמגומדוב אמר שהוא לא חושש ממקרגור, ותהה בנוגע למצבו הנפשי. רבים תהו מדוע הוא לא יצא מהאוטובוס והתעמת עם מקגרגור, אבל חביב טען שהוא לא פוחד: "שלח לי מיקום, ואגיע. איפה שתרצה. באירלנד, ניו יורק, ברוקלין או מוסקבה. לא אכפת לי, תגידו איפה". על מקגרגור אמר: "למען האמת, אני מקווה שיפתור את הבעיות שלו. והוא ואני נצטרך לפתור את הבעיות בינינו, בזירה או מחוצה לה, לא משנה לי".

סוכנו של מקגרגור התייחס אתמול לדיווחים הרבים על הלקוח שלו, וצייץ: "יש המון שמועות ודיסאינפורמציה על הלקוח שלי קונור מקגרגור. הפרשה כעת בידי המשטרה, ואינני יכול לספר הרבה. קונור הוא אבא נהדר, חבר נאמן, ואחד הספורטאים הטובים בעולם. הוא מצפה בקוצר רוח לחזור להילחם מהר ככל האפשר".

עוד באותו נושא

לקראת פרישה? "קונור מקרגור הסתבך עם המאפיה"

לכתבה המלאה
קונור מקגרגור בבית המשפט. רויטרס
כבר לא בענף. מקגרגור בבית המשפט/רויטרס
הלוחם קונור מקגרגור מובל למעצר. רויטרס
למזלו, בברוקלין קורים לא מעט פשעים לא פחות חמורים. מקגרגור/רויטרס
הלוחם קונור מקגרגור מובל למעצר. רויטרס
תעלול יחצני? מקגרגור/רויטרס
דם על כיסא באוטובוס אותו תקף קונור מקגרגור. רויטרס
דם על הכיסא באוטובוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully