וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא נעשה משמר כבוד לברצלונה. היא זו ששברה את המסורת"

לקראת הדרבי בין ריאל לאתלטיקו (א', 17:15, ערוץ 50) עסקו בספרד באפשרות שהבלאנקוס יצטרכו לבצע את המחווה המסורתית לפני הקלאסיקו הבא. זידאן הגיב בנחרצות, והבטיח: "בייל יישאר בעונה הבאה". וגם: צפו ברונאלדו משחזר את המספרת באימון

רויטרס

הדרבי של מדריד יעמוד במוקד משחקי מחר (ראשון) במסגרת המחזור ה-31 בליגה הספרדית. ריאל, יחד עם כריסטיאנו רונאלדו הלוהט, תנסה לצמק את הפער מהיריבה העירונית אתלטיקו מדריד לנקודה בלבד, במה שעל הדרך עשוי לסלול את דרכה של היריבה העוד יותר מושבעת ברצלונה לאליפות. פרט לכך ייערך משחק מסקרן נוסף בין הרביעית ולנסיה ל-14 בטבלה, אספניול.

רונאלדו שחזור את המספרת גם באימון

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד (17:15, ערוץ 50)

שלושה ימים לפני הגומלין מול יובנטוס (שנראה, על פניו, כמו משחק לפרוטוקול בלבד), ריאל הלוהטת עם כריסטיאנו רונאלדו הרותח רוצה להמשיך את המומנטום הנפלא גם בדרבי. הבלאנקוס מגיעים למשחק אחרי שישה ניצחונות רצופים, במהלכם הציגה התקפה קטלנית במיוחד כולל 12 שערים בשלושת המשחקים האחרונים. זינדין זידאן ושחקניו עדיין לא אמרו נואש במאבק על המקום השני בליגה, אבל ניצחון שלה יקרב עוד יותר את ברצלונה לזכייה באליפות ועלול להעמיד אותה בסיטואציה לא נוחה: ב-6 במאי ייערך הקלאסיקו בקאמפ נואו, ואם ברצלונה תוכתר כאלופה עד אז, הבלאנקוס יצטרכו להחליט אם לקבל את ברצלונה במשמר כבוד - עמידה של השחקנים על עיגול האמצע וקבלת הקבוצה היריבה במחיאות כפיים - כנהוג בספרד.

ברצלונה "שברה" את המסורת ארוכת השנים כשלא ביצעה משמר כבוד לשחקני ריאל אחרי שזכו באליפות העולם לקבוצות, ונראה שגם לריאל אין שום כוונה לחדש אותה. "לא יהיה שום משמר כבוד. זאת ההחלטה שלי, וזהו זה", אמר זינדין זידאן בתקיפות במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק. "ברצלונה הייתה זו שקטעה את המסורת הזו מלכתחילה, אז אין שום סיבה שניתן לה את הכבוד שהיא לא נתנה לנו".

כריסטיאנו רונאלדו אמור להתקבל על ידי אוהדי ריאל בקבלת פנים מיוחדת אחרי ההצגה מול יובנטוס, אבל ייתכן שהוא לא ישחק כדי לנוח. "כל אחד יודע שהוא זקוק למנוחה מפעם לפעם. עוד לא קיבלתי החלטה", אמר זידאן. זידאן התייחס גם לעתידו ולעתיד גארת' בייל, שהמשך דרכם בריאל עומד בסימן שאלה. "גארת' יהיה כאן בעונה הבאה, ויהיה שחקן חשוב. זאת תחושת הבטן שלי". אם אני אמשיך כמאמן? אף אחד במועדון לא דיבר איתי על זה. בינתיים אני ממשיך לאמן כרגיל ולא מעוניין במה שהולך לקרות בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
תשובה נחרצת. זידאן/רויטרס

ולנסיה - אספניול (21:45, ערוץ 50)

בשקט בשקט, העטלפים נכנסו לכושר נהדר וכעת הם אורבים למקום השלישי, כשהם במרחק נקודה אחת בלבד מריאל. ולנסיה מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ועם רצף של ארבעה ניצחונות על אספניול, כשבשניים האחרונים הם לא סופגים.

משחקים נוספים:

לבנטה - לאס פלמאס (13:00)
ריאל סוסיאדד - ג'ירונה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully