וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ראיולה הציע לי את פוגבה", הסוכן: "מעולם לא דיברתי איתו"

מאמן מנצ'סטר סיטי חימם את הגזרה יממה לפני הדרבי והתייחס בציניות לדברים שאמר עליו ראיולה: "למה הוא רוצה שהשחקנים שלו ישחקו אצל כלב כמוני?". פוגבה צייץ תמונה עם הכיתוב: "מה אמרת?"

ציוץ התגובה של פוגבה

יממה לפני הדרבי של מנצ'סטר דיבר היום (שישי) פפ גווארדיולה על כך שכוכב היריבה, פול פוגבה, הוצע לו בינואר. מאמן מנצ'סטר סיטי, שיכולה להבטיח את האליפות בשבת אם תנצח בדרבי, הודיע שהצרפתי הוצע לו על ידי הסוכן מינו ראיולה. פוגבה פתח רק בחמישה מתוך 12 המשחקים האחרונים של השדים האדומים והיחסים בינו לבין ז'וזה מוריניו מתוחים מאוד בחודשים האחרונים.

עוד בנושא:
מיכאל יוכין טוען: השינוי הטקטי של פפ הוביל לתבוסה באנפילד

"לפני חודשיים ראיולה הציע לי את מחיטריאן ופוגבה", סיפר גווארדיולה, "פוגבה הוא שחקן מדהים. שחקן ברמה גבוהה מאוד". גם היחסים בין מוריניו לראיולה לא טובים במיוחד כיוון שהמאמן כועס על הסוכן, שמייצג גם את רומלו לוקאקו, שמגיע מדי פעם לאימונים וגורם להסחת דעתו של החלוץ הבלגי.

פוגבה עצמו הגיב, ככל הנראה לציטוטים של גווארדיולה, כשצייץ תמונה שלו עם יד על האוזן והכיתוב: "מה אמרת?". ראיולה עצמו הגיב ואמר: "מעולם לא דיברתי עם פפ. ואני מציע שחקנים לא לו, אלא למנצ'סטר סיטי, שהיה מועדון פנטסטי עם מאמן פנטסטי. על מי אני מדבר לא אחשוף, את זה אשאיר בין המועדונים לביני".

הציטוטים של גווארדיולה הגיעו תקופה קצרה אחרי מתקפה חריפה מאוד של ראיולה עליו. בחודש שעבר כינה ראיולה את גווארדיולה "כלב" ו"פחדן" והצית מחדש את הסכסוך ביניהם שהחל כשגווארדיולה אימן את ברצלונה ולא הסתדר שם עם זלאטן איברהימוביץ'.

מאמן סיטי הגיב בציניות כשאמר: "הוא (ראיולה) צריך להגן על השחקנים שלו והוא צריך לדעת שהוא לא יכול להביא אותם לטיפוס כמוני, לכלב. להשוות אותי לכלב זה רע. זה לא טוב. הוא צריך לכבד כלבים. סוף סוף אנשים מגלים את הסודות שלי, אני אדם רע ופחדן. אני לא אדם רע. מגיע לשחקנים שלו לשחק אצל אנשים טובים יותר. אה, אבל הוא גם אמר שאני מאמן טוב. תודה רבה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully