וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בונה על "סיום מדהים" של ניב זריהן לעונה: "הוא כישרון ענק"

5.4.2018 / 8:01

בכר ושחקני האלופה מתכננים גדולות ונצורות לקשר שכיכב במשחק העונה: "אם ימשיך ככה, כולם יזכרו את סוף העונה שלו". בקבוצה שוב בטוחים: "אנחנו הקבוצה הטובה בארץ". ספק אם ראדי ירצה להישאר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. שחקן בקבוצה: "אנחנו הקבוצה הטובה בישראל, הכל תלוי בנו"

הפועל באר שבע חוגגת שוב ושוב בשלוש השנים האחרונות באצטדיון טרנר, אבל היו כאלה שחששו שאמש (רביעי) זה יסתיים אחרת לגמרי. בסופו של דבר גם הם התבדו, ואחרי הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים, שוב נראו אותם מראות מוכרים של שחקני באר שבע חוגגים מול היציעים. "חגגנו כי מגיע לנו. במשך כל הפגרה עבדנו בשקט קשה מאוד", הסבירו בקבוצה את החגיגות הגדולות. "היה לנו ברור שלמשחק הזה צריך להגיע בשיא הכושר, וזה מה שקרה".

ברק בכר, שהבריק עם השיבוץ של ניב זריהן בהרכב, ירד להפסקה ביתרון 0:2, אבל בכל זאת חשש מקאמבק מהיר של בית"ר ירושלים ואמר לשחקנים: "אנחנו נראים טוב, אבל החלק הקדמי צריך להיות יותר אגרסיבי בעזרה למשחק ההגנה. אנחנו צריכים לשלוט במשחק".

אחרי שהמשחק הסתיים החששות של בכר התפוגגו וגם הוא נראה שמח מאוד. יחד עם זאת, בקבוצה משתדלים מאוד שלא להיכנס לאופוריה. "אם נחשוב שלקחנו אליפות, נשלם על זה ביוקר. עשינו צעד חשוב כי פתחנו פער משמעותי ממכבי תל אביב והפועל חיפה ועצרנו את המומנטום של בית"ר, אבל עדיין הכל פתוח. אם נגיע מרוכזים למשחקים, נעשה את זה. הכל תלוי בנוי", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

אבל לא כולם שומרים בחדרי חדרים על איפוק. אחד השחקנים אמר אמש בביטחון ש"אנחנו הקבוצה הטובה והחזקה בישראל. אסור להסתנוור מהניצחון, אבל אם נמשיך בדרך הזו נגשים את המטרה שלנו".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים במשחק העונה
שכטר זעם, שחקנים בבית"ר ירושלים: "אסור שהוא ירגיש ככה"
הדז'ה-וו של זריהן, החולשה של הגנת בית"ר: ציוני משחק העונה

חאתם עבד אלחמיד, מרואן קבהא, שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הביטחון חזר, ובגדול. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

2. באר שבע נחושה להשאיר את חיימוב בתור שוער ראשון

אחרי חודשים ארוכים של ביקורות על ההגנה של האלופה, אמש זכו צמד הבלמים לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד והשוער גיא חיימוב לשבחים. בתקופה האחרונה שמו של חיימוב עלה כמועמד למכבי חיפה, אבל בבאר שבע רוצים מאוד להשאירו. בהתחשב בכך שהוא חתום לעונה הבאה, אין סיבה שיעזוב. בקבוצה אף משוכנעים שהוא ימשיך בתור שוער ראשון ומקווים שיהפוך גם לשוער הבכיר של הנבחרת. "גיא בעונה מצויינת. אין ספק שבתקופות פחות טובות הוא הביא לנו נקודות", החמיא אחד מחבריו לקבוצה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב. ברני ארדוב
השוער הראשון גם בנבחרת? חיימוב חוגג/ברני ארדוב

3. התוכניות הגדולות של בכר לזריהן סוף סוף מתממשות

בשיחות פנימיות בקיץ האחרון טען ברק בכר שוב ושוב כי מי שיעשו את ההבדל העונה לא יהיו שחקני הרכש, אלא דווקא מיכאל אוחנה וניב זריהן, שהיו אמורים לעשות קפיצת מדרגה משמעותית. אז אוחנה התחיל את העונה מצויין, עד שהמתיחות בינו לבין הקבוצה הביאה לדעיכה מוחלטת. אתמול הוא ישב על הספסל לראשונה אחרי זמן רב, אך שוב לא קיבל דקות וברור שהתחושות הקשות בינו לבין המועדון עדיין קיימות וכנראה יעלו שוב לסדר היום בתום העונה, כשאוחנה יבקש לעזוב פעם נוספת.

בכל הנוגע לזריהן, התחזית של בכר לא ממש התממשה בעיקר בגלל פציעות שהשביתו אותו לתקופות ממושכות. במהלך השבוע האחרון בכר התלבט אם לעלות עם אנתוני וואקמה על חשבונו של זריהן, אבל הוא הרגיש שהישראלי לוהט באימונים ובסופו של דבר הלך איתו. דקות ספורות אחרי שריקת הפתיחה, כבר היה ברור שהמאמן קיבל את ההחלטה הנכונה. "ניב כישרון ענק", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אם הוא ימשיך להיות מרוכז כמו בתקופה האחרונה וימשיך להיות בריא אין ספק שהוא יכול לסיים את העונה בצורה מדהימה שכולם יזכרו". שחקן נוסף שקיבל מחמאות אמש הוא הבינגו של ינואר, חנן ממן, ששוב סיפק משחק שקט ובטוח גם אם לא כבש הפעם.

ניב זריהן הפועל באר שבע עם בן ביטון. ברני ארדוב
הנבואה של בכר תתגשם? ניב זריהן חוגג, אמש/ברני ארדוב

4. אחרי הספסול: ספק אם ראדי ירצה להישאר בבאר שבע

ובבאר שבע כרגיל גם יש את המאוכזבים. מיכאל אוחנה נותר מתוסכל אחרי שלא שיחק, וגם מהרן ראדי העלה בסיום פוסט בו כתב ש"אלוהים רואה הכל, אך הסבלנות משתלם". ראדי ירד לספסל בתקופה האחרונה ולא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. בבאר שבע אמנם רוצים שהשחקן יישאר לעונה נוספת, אך לא ברור אם הוא יסכים לכך בעקבות הירידה במעמדו ובמקביל יש מספר קבוצות מליגת העל, בעיקר האקסית בני סכנין, שחושקות בו. גם איסק קואנקה מאוכזב ובקבוצה ינסו להגיע איתו להסדר על התרת חוזהו בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully