וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אולימפיאקוס נקנסו ונשלחו לחופשה: "הם חושבים רק על מכוניות"

הבעלים ונגליס מרינאקיס זעם על היכולת של שחקניו, קנס אותם בסכום של 400 אלף יורו והודיע כי שחקני נוער ישולבו במשחק הבא: "לי ולאוהדים נמאס. אבנה את אולימפיאקוס מחדש"

ואנגליס מרינאקיס בעלי אולימפיאקוס. AP
קפץ לו הפיוז. מרינאקיס/AP

שרשרת האירועים הביזאריים בכדורגל היווני נמשכת. הפעם הבעלים של אולימפיאקוס ונגליס מרינאקיס הודיע עי הוא קונס את שחקני הקבוצה בסכום כולל של 400 אלף יורו ושלח אותם לחופשה עד להודעה חדשה. מרינאקיס זעם על היכולת שמציגה אולימפיאקוס של אוסקר גרסיה המדורגת במקום השלישי בליגה היוונית במרחק של שלוש נקודות בלבד מא.א.ק. אתונה המובילה.

בתקשורת היוונית נכתב כי מרינאקיס פנה לשחקניו ואמר: "אני אבנה את אולימפיאקוס מחדש וזו תהיה הקבוצה שתמיד חלמתי עליה. אני ויתר האוהדים סבלנו מספיק. היום אתם תעזבו ותצאו לחופשה. שחקני נוער יחליפו אתכם. אתם רק חושבים על הבתים היפים שלכם ועל מכוניות. לא אכפת לכם מהקבוצה בכלל. שילמתי לכם מיליונים, גם פיטרתי שלושה מאמנים בשל מה שראיתי על המגרש. אבל צריך להגיד את האמת, אתם אשמים במה שקרה". עדיין לא ברור באיזה סגל תתייצב אולימפיאקוס למשחק הליגה הבא שלה שאמור להיערך בעוד כשבועיים".

ההודעה של מרינאקיס מגיעה כחודש בלבד לאחר אירוע בו נכנס הבעלים של פאוק סלוניקי איבן סאבידיס לכר הדשא עם אקדח במהלך המשחק מול א.א.ק. אתונה ואיים על פי העדויות על השופט.

עוד בנושא
דיווח: פ.ס.ז' מנהלת מגעים מתקדמים לצירוף טובי אלדרווירלד
רפאלוב: "עברתי תקופה לא קלה. שמח שחזרתי לרגש את האוהדים"
"דקל קינן מקצוען גדול. הוא על המגרש כדי לכוון את הצעירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully