וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "עברתי תקופה לא קלה. שמח שחזרתי לרגש את האוהדים"

הקשר הישראלי של קלאב ברוז' היה מאושר לאחר שנכנס כמחליף וכבש את הפנדל שהעניק לקבוצתו 0:1 על גנק בפתיחת הפלייאוף בבלגיה. רפאלוב: "זו מקדמה רצינית לקראת ההמשך"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
חזק בגדול. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב עבר תקופה לא קלה העונה בליגה הבלגית. הקשר הישראלי שהתרגל למעמד של כוכב בברוז' איבד את מקומו בהרכב ונראה היה שהוא לא נמצא כלל בתוכניות של הצוות המקצועי. אבל בתקופה האחרונה רפאלוב שוב התחיל לקבל קרדיט ואמש (שני) הוא נכנס כמחליף בדקה ה-64 במשחק הפלייאוף מול גנק וכבש את שער הניצחון (0:1) בפנדל בתוספת הזמן.

"אני שמח ששוב הועלתי לקבוצה שלי", אמר רפאלוב הנרגש בסיום. הקשר המשיך: "עברתי תקופה לא קלה ואני עדיין צריך להיכנס לכושר משחק. עכשיו אנחנו נחגוג מעט ומיד נתפנה לחשוב על המשחק הבא. הרגשתי לחץ במהלך המשחק. הייתי זקוק לזה בשביל להיכנס טוב לפלייאוף. אני מאוד שמח ששוב הייתי יכול שוב לרגש את האוהדים שלנו".

אחרי הניצחון אמש ברוז' מובילה בבטחה את טבלת הליגה הבלגית (לאחר הקיזוז) עם 37 נקודות כשלגנט ואנדרלכט הדולקות אחריה 28 נקודות כ"א. על מצב קבוצתו אמר רפאלוב: "הניצחון בפתיחת הפלייאוף נותן לנו מקדמה רצינית, אך יש עוד אתגרים משמעותיים לפנינו".

עוד בנושא
ליגיונרים: שער ניצחון בדקה ה-93 לליאור רפאלוב בבלגיה
דיווח: פ.ס.ז' מנהלת מגעים מתקדמים לצירוף טובי אלדרווירלד
איקר קסיאס ציין את משחקו ה-1,000 בקריירה עם הפסד מפתיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully