וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה למימר: נוטים להשאיר אותך. דיווח: חלוץ איטלקי מועמד

1.4.2018 / 11:36

שיחות ראשוניות לגבי עתידו של המאמן. במועדון החליטו: רישאר סומא ישוחרר בקיץ, קשר וחלוץ זרים יצטרפו. על פי דיווח באיטליה, החלוץ דודו מנגני מהליגה השלישית במעקב

דודו מנגני. GettyImages
יגיע לישראל? דודו מנגני/GettyImages

מכבי פתח תקוה עדיין לא קיבלה החלטה רשמית לגבי שרון מימר, אולם על פי שיחות שהתקיימו בימים האחרונים הבהירה ההנהלה למאמן כי הנטיה היא להשאירו בקבוצה. במועדון רוצים שהמאמן יבטיח את המקום השביעי (ולא בגלל שיקולים כלכליים) לפני שיודיעו לו סופית על המשך דרכו בקבוצה, אך יותר מכך - תולים את ההודעה הסופית ביכולת שתציג הקבוצה במחזורים האחרונים. מימר כבר הודיע להנהלה כי מבחינתו שדרוג השחקנים הצעירים חשוב לו מאוד ולכן במחזורים שנותרו הוא מתכוון לשתף שחקני נוער. הדבר נלקח בחשבון על ידי ההנהלה.

אחרי ההחלטה לשחרר את גרגורי טאדה והכוונה להודיע גם לאליבלטו כי האופציה לגביו לא תמומש, במכבי פתח תקוה החליטו לשחרר את המגן-קשר רישאר סומא. אורי מגבו ונאור פסר יהיו שני המגנים של פתח תקוה בעונה הבאה והקבוצה תצרף עוד קשר התקפי זר. במועדון קיבלו החלטה להביא שני זרים במקומם, כנראה בעמדות קשר התקפי וחלוץ.

על פי דיווח באיטליה, במועדון עוקבים אחר החלוץ דודו מנגני השייך לאטלנטה ומושאל כרגע לקבוצה בליגה השלישית - מונופולי. מנגני שותף העונה בשמונה משחקים בלבד ופתח פעם אחת בהרכב, אך הספיק לכבוש שלושה שערים. בעבר שיחק גם באסקולי ובמודנה ונדד גם לפורטוגל וטורקיה.

אחרי האירועים במשחק האימון מכבי תל אביב, במסגרתם התקוטטו אליבלטו וברק יצחקי, במועדון מתכוננים למשחק החוץ של הקבוצה מול קריית שמונה. אבי לוזון שוחח עם השחקנים על החשיבות של סיום העונה במקום השביעי.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה: "אליבלטו טען שקיבל בעיטה. האירוע מאחורינו"
אחרי שסיכם לעונה, התקדמות בין פתח תקוה לרומאריו פירס לגבי עונה נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully